2009 - Ett år jag sent glömmer !

2009 har verkligen varit ett spännande år för mig . Jag tror inte det kunde ha blivit bättre faktiskt , fast 2010 kommer bli ännu bättre det kan ni skriva upp. Här kommer en "liten" resumé vad som jag gillar mest under 2010 .

               
Februari 2009 åkte jag till Stockholm för att medverka på " Guldtackegalan " . Jag var nominerad i en kategori men trodde aldrig jag skulle vinna, and guess what ? Jag vann . En oförglömlig dag ! Läs inlägget >Här<


Jag öppnade ett eget klädmärke ( vilket inte går att köpa ÄN ) . Var otroligt glad över det.Läs inlägget >Här<

            
Göteborgs kalaset 09 vilket var otroligt kul , här träffar vi på Pink Lady vilket jag för övrigt träffade igår också
Läs inlägget >Här<


Åkte till Bulgarien för att ta det lugnt lite och vara ledig. Otroligt skönt var det och kul Läs inlägget >Här<

   
Jag gick på röda mattan för filmen " This Is It " Läs inlägget >Här<


Jag gjorde en Michael Jackson Flash-mob med 200 dansare . En otroligt rolig dag! Läs inlägget >Här< och >Här<


Jag var med i Musikhjälpen på SVT 2 & vann två Michael Jackson Platinaskivor. Läs inlägget >Här<


Kommentarer
Postat av: batt

WOHHHOOo!



Sabi har haft ett grymt bra år!

Jag läste lite i inläggen, riktigt elakt av den personen som la ut dig på YT?!

Jag menar, fan va moget?



Annars, du får ha dt, hoppas vi kan vara med varan mer 2010!

Men, varför svarar du nässtan aldrig på komentarer?

2009-12-31 @ 20:09:15
URL: http://batoulspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0