Flash mobben slog till mitt bland shopparna...



Så lät dagens rubrik i GT och jag är mer än lycklig. Det här är andra dagen mitt smile på munnen är större än vad den någonsin varit. Jag vet inte hur många gånger jag har ringt Mia Saarinen och berättat hur grymma vi var. Jag är så glad att allt gick fint , ljudet , vädret och att många kom . Jag bara älskar er.
Som jag lovade er så skulle ni läsare få ett exklusivt inlägg , här kommer en massa bilder. Skall se senare ifall jag hinner och redigera ihop ett klipp .

Som sagt allt gick strålande och jag , Anton och Mia är otroligt glada. Men så finns det alltid någon som vill förstöra det hela . Och det är en person som tydligen haft denna Flashmob innan i Göteborg och klagar otroligt mycket på oss . Att vi vill bara ha uppmärksamhet och att vi inte hedrar Michael osv. Personen har även skickat sina vänner på mig , jag menar snälla du.

Du hade säkert jätte kul på din flash mob och det hade jag på min med. Om man är ett MJ fan så skall man inte klaga , gjort är gjort och vi hade kul, ni med säkert. Vi försökte inte få någon uppmärksamhet utan vi vill bara att världen skall se vad vi har gjort och att vi hade kul. Gud jag blir så arg och otroligt ledsen när det kommer sådana här personer. Det som stör mig mest på allt är att personen var med i min flashmob , och sedan klagar att vi var så dåliga. Vill du träffa mig på en fika så kan vi se ifall du vågar snacka lika mycket skit om oss då?
Jag vill ingenting ont till någon , jag tror dem flesta vet det . Men jag blir så ledsen när sånt här förekommer ! Lägg ner .


Det märktes att DJ Anton gillade sitt jobb

Glada tjejer som var grymma på dansa , och dem var grymt glada ! Me like


Några som inte villa ha rast utan bara dansa , härligt. Ser ni vem tjejen till Höger är ? ;)

Innan andra uppträdandet , ser ni att det är grymt mycket folk som är med . Lite kul för folk vet inte vad som skall hända

Danssugna ungdomar och DJ Anton , Och ser ni.. Alla kör Sabi posen :)

Anton mötte på fans medans GT intervjuade mig , Kolla extra på Antons image !


Och till sist en glad Sabi som tackar alla återigen för att medverkat !

                                               Love to all you , MJ skulle älskat detta/ Sabi

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Grymt jobbat Sabi! Jag hade jätteskoj, är glad att jag kom :)

2009-11-22 @ 17:41:34
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: MIA

det va grymt kul tack sabi för att du arrangerade det här så bra och tack alla andra som gjorde det ännu bättre! och det är lugnt ring så många gånger du vill, haha :D

2009-11-22 @ 19:06:32
URL: http://msaarinen.blogg.se/
Postat av: Jesse N

Hej, läste just tidningen, trodde inte jag skulle hitta någonting med "Sabi" + "blogg", men första träffen var nog rätt. :D

Läste också att ni kanske tänkte göra om detta? I såfall skulle jag hemskt gärna vilja vara med, blev faktiskt lite ledsen när jag såg att just sånt här hade hänt i gbg, sedan var jag just i brunnsparken själv på lördag :P alltså ledsen för att jag inte fick vara med.

Har en kompis i haparanda som var med i en flsh-mob där uppe, hade vart skitkul att vara med själv också i en.

Jag har själv inget blogg här (kanske bör skaffa en), men reklamen i tidningen var jätte bra, hoppas bara ni gör dansen några gånger till!

PS: Kan redan hela dansen utantill så behöver inte träna mycket på det heller ;)



[email protected]

2009-11-23 @ 13:09:27
Postat av: Lisa

Det var sjukt roligt att vara med verkligen :) Kul att någon arrangerar såna saker.

2009-11-25 @ 19:23:19
URL: http://lisabloggar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0