Snart min födelsedag , This is what i want !




Godmorgon alla bloggläsare ! Jag vaknade runt 15.00 idag , det var den sista gången nu på lovet jag vaknade så sent . Jag kommer sakna det som fan , men ni vet. Ibland måste man lämna saker bakom sig , det kan vara svårt . But i have a secret , A Victoria Secret Show. Nej.... Min Secret är ... Att käka kokosbollar , det hjälper absolut mot allting . Choklad botar allting , i swear ! ( Stackars dem som är allergiska mot choklad )

En fråga jag har fått ganska mycket är vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Och här ovanför har jag gjorde en bild på vad just jag " | Önskar | Måste få i födelsedagspresent " . Det som absolut är nödvändigt
är en kamera. Jag har en Nikon D80 , systemkamera. Men jävligt kul och gå runt med en kamera som väger mer än mig... Det är faktiskt den enda anledningen varför jag inte postat ' Dagens outfit ' längre.

Just nu vill jag ha en digitalkamera , mer än vad jag vill käka en semla faktiskt - och då snackar vi allvarliga saker ;) . Igår så var jag helt säker på att jag hade bloggat , när jag senare på kvällen såg att jag inte bloggat. Grymt Sabi - tummen upp för dig !! Men en ny vecka startar imorgon och jag lovar er att bli bättre.

Det har varit problem att kommentera , det är fixat nu och man kan nu fortsätta att kommentera. Därför öppnar jag frågestunden igen.

Kommentarer
Postat av: Mirjam! :D

Vänta lite nu! Säger du att du FORTFARANDE har lov?! Själv har man ju redan blivit påprackad 6 (!) läxor, varav en som ska in imorrn, en innan v.6, en v.2 och lite annat, men jag har inte en stund över! Jag borde inte ens kommentera nu! Jaja, grattis i förskott iaf! :D Du kommer nog inte få en kamera av just mig, men det kommer ett digitalt kort iaf ;)

:D

x)//Flickan MEd De Många Namnen!

2010-01-10 @ 18:57:20
URL: http://dramaqueenmia.blogg.se/
Postat av: Anonym

svara på frågorna

2010-01-10 @ 19:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0