Party in the hous !


Kommentarer
Postat av: =)

Hej sabi.

Måste börja med att säga att jag älskar din blogg.

Den är jävligt intressant att läsa.



Nu äre så att jag vill starta ett projekt. Men vad vet jag inte, visst jag har lite tankar hit o dit men vet inte. Och du som är bra på sånt kanske vet något bra och som man även kanske kan tjäna pengar på. Jag har inte erfarenheter bara på ett speciellt ställe utan jag är nog öppen för det mesta. Något ja e lite sådär extra bra på är väl isåfall att skriva. Nae men typ vad som helst grupp elr kanske ett klädmärke som du har, du kan väl berätta lite mer om det och kom med så många bra förslag som möjligt. Tack, puss

2010-01-05 @ 23:44:54
Postat av: batoull

haha! ni rockar fett!!



Gryymth! ;)

2010-01-06 @ 15:09:17
URL: http://batoulspyssel.blogg.se/
Postat av: =)

skulle uppskatta om du svarade på dt ja frågade dig hihi

2010-01-06 @ 23:04:51
Postat av: Anonym

berätta om ditt klädmärke

2010-01-07 @ 20:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0