Ont i ryggen som satan !

                              
2007 medverkade jag i musikalen " Hairspray " och hade huvudrollen 'Corny Collins' . På akt 2 skulle jag lyfta en tjej tillsammans med två styckena killar . Men det gick inte som vi hade övat och nått liksom bara bröts till i min rygg och så fort låten var klar sprang jag bakom scenen och liksom helt ärlig skrek som i helvete för att det gjorde ont . Dem försökte att fixa min rygg och det blev lite bättre men det var dags för min låt igen så jag var tvungen och gå ut på scenen igen . Men så var det en låt där vi skulle lyfta tjejen en gång till . Och min rygg pallade inte med det helt enkelt.

Det har gått tre år och jag har fortfarande ont i min rygg. Kan knappast bära saker . Jag har kollat upp det några gånger och läkarna har sagt att det kommer att gå över..... Tills jag en gång blev otroligt arg på sjuksköterskan och sa att någonting måste det vara , om det inte är någonting så varför har jag ont ? Hon fick boka tid med en speciallist inom sådant här. Det enda han sa är att jag måste börja träna på gym för att göra min " rygg " starkare.

~Någon som har/haft samma problem eller vet några övningar för ryggen så skulle det vara gulligt om ni kunde hjälpa mig? . Nu skall jag iväg och sola , berättar senare varför . ~

Kommentarer
Postat av: Lina

Sveriges läkare & sjuksköterskor är världsmästare på att skylle på stress & säga att det inte är något som är fel -.-

2010-01-06 @ 18:19:06
URL: http://mylifeaslina.blogg.se/
Postat av: Anonym

nja, men när du sitter ner ha en kudde bakom ryggen:/

2010-01-06 @ 18:48:59
Postat av: Saniiiiiii <3

stakarn <3

2010-01-06 @ 20:19:37
Postat av: Fatima

Jag känner mig liiite skyldig i detta faktiskt :( Stackars dig Sabi! :O :(

2010-01-06 @ 23:23:40
Postat av: missmartini

jag ramlade ner för en trappa för kanske 2-3 månader sen.. Jag hade skitont i ryggen och läkarn sa att det skulle självläkas... Jag har fortfarande ont, och om jag sitter ner en längre stund så börjar det värka och jag kan inte koncentrera mig... Så BU till alla dumma läkare!

2010-01-07 @ 09:40:25
URL: http://thisismartini.blogspot.com
Postat av: Anonym

jobbigt, men du kan tänk på att gå med rak rygg, hålla in magen och sträcka på dig... Om du svankar eller krymper ihop får du ont i ryggen, men har ingen aning om det kommer hjälpa dig, tyvärr... :S

2010-01-07 @ 14:54:52
Postat av: batoul

Okejh, nu känner jag mig LITE skylldig :'(

Men hoppas det blir bättre sabi D': </33



Ha dt bror<3

2010-01-07 @ 15:39:47
URL: http://batoulspyssel.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kan ligga något i det han säger. Att du behöver träna upp ryggen.

2010-01-08 @ 17:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0