Ny modell för Giorgio Armani



Fotbollshunken Cristiano Ronaldo ersätter David Beckam , han är nu den nya modellen för Giorgio Armani .
Fotbollshunken som nu blir modell hunken berättar i en tidigare intervju att han dagligen gör 3000 situps för att få den vältränade magen han har . Han lägger alltså då ner 2 ,5 h varje dag bara på att träna mage .

Man börjar undra ifall han vill bli bodybuilder istället för fotbollsproffs. Idiotiskt att göra 3000 situps enligt mig ?  Ja. Jag är mycket nöjd med de bilder vi har gjort tillsammans - de är verkligen slående och är fulla av en attityd och anda som jag kan relatera till. Berättar Ronaldo för Just Jared. 
                                           ~ Well jag håller mig helt lätt kvar till Megan fox !  ~



                                   Jag håller mig helt klart till Megan Fox istället. Alla bilder : Armani

Kommentarer
Postat av: Lina

Rawr!! Jag fattar inte hur han ibland kan vara SÅ fin, men ibland SÅ ful? Vet inte vem jag tycker ska vara.. Beckham är typ alltid snygg, CR bara ibland.. Men Becks börjar bli old, oh no! Kan inte båda vara.. ;)

2010-01-14 @ 22:48:14
URL: http://mylifeaslina.blogg.se/
Postat av: Victoria

åhhhh, han är så heeeeet :$ :D:D:D:D:D

2010-01-15 @ 17:41:56
URL: http://knytaknutar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0