Just a few answers | Del 2


                                           Min lilla BFF Sandra . Eller under stalker namnet Sani :)

Här kommer del 2 av frågestunden . Detta var den sista frågestunden , från och med nästa vecka börjar jag med " Veckans fråga " igen . Och vet ni , min kamera funkar nu  . Så imorgon börjar jag uppdatera lite mer seriösare.

Har du någon förebild?
Svar: Grynet . The one and only ! Så jävla skön är hon och står precis för allting - gilla strongt !

Om du inte lyckas som skådespelare, vilket yrke vill du då ha?
Svar: Koreograf & Egen företagare

Vad är viktigast för dig i livet, familjen eller karriären?
Svar: Familjen! Där tvekar man inte en enda sekund

Vilken kamera använder du?
Svar: Jag använder Nikon D80 . Men från och med imorgon gäller min nya digitalkamera - Avant dco36

Trivs du där du bor?
Svar: Jodå fungerar ! Men jag vill bo i storstad :)

Undrar hur du blev skådespelare från första början? när man redan är inne med en fot är det ju lättare, men att få det där första jobbet är så klurigt! Hur länge väntade du, hur många auditions gjorde du?? Och även till musikaler, man vet ju aldrig när det är additions dit eller nånting

Svar: Jag var på en casting för att söka som programledare till ett tv-programm . Sedan dess förstod jag att det inte bara räckte att sitta hemma och vänta tills någon ringer dig . Du får marknadsföra dig själv , skicka runt ditt cv till olika produktionbolag och gör själv research efter castings . Det finns !  Jag väntade nog 2 år efter det innan allt började . Och helt ärlig så har jag nog bara varit på 3 castings . Det brukar även stå i tidningen när dem söker nya skådespelare :)

Vill du jobba inom svensk film eller från "hollywood" filmer ?
Svar: Jag tycker svensk film är otroligt kass och dåligt men det är ju alltid en start . Men helt klart Hollywood ! Men men , det gäller att ta sig dit .

Kan du sjunga? om inte, hur kunde du vara med i musikalen Hairspray?
Svar: Om jag sjunger så kommer alla fåglar dö i Sverige . Jag kan alltså inte sjunga ! Och hur jag kunde vara med i Harispray - det var playback :)

Hur har du lärt dig Beat It-dansen?
Svar: SKådespelerskan Mia Saarinen lärde mig den . Men sen har jag ändrat lite , you know perfect Sabi . Om ni skulle vilja lära er den skulle jag absolut kunnat tänka mig göra en video om hur man dansar till ' beat it '.

Har du aldrig gett upp hoppet, eller har du bara kämpat hela tiden för att bli skådespelare?
Svar: Att ge upp saker är nästan lika hemskt som det i Haiti ! KÄMPA KÄMPA KÄMPA !!!

                                                            Del 3 kommer innan veckan är slut


Kommentarer
Postat av: Igeland

Gör video till Beat it! Jag hittade en film på youtube men det vara bara typ 2-3 minuter av dansen...

2010-01-21 @ 11:22:44
URL: http://igeland.blogg.se/
Postat av: batoul

hahah, försök att svara på mina frågor ;)

Det blir en hel del att svara på, hihi, fin bild ^^

2010-01-23 @ 20:50:37
URL: http://batoulspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0