Idag har jag 0 besökare... Eller 7000 ?


            Och ja , jag satte dit en länk till min blogg. Jag vet ju hur mycket ni stalkers gillar att ta mina saker ;)

Idag när jag loggade in på Tailsweep för att se hur många besökare ni var idag så stog det + 7000 . Och då skulle jag jämföra det med tidigare dagar och då stog det att jag aldrig har haft några besökare. Ibland är det kul med sånna här buggar. ^^

Det har visat säg vara ett stort intresse för mitt klädmärke så jag drar iväg ett inlägg om det lite senare ikväll imorgon. Imorgon så skall jag och mina vänner ut för att fira mig , Jag fyller ju år på Tisdag . Vi skall på bio och annat kul ,
någon som rekommenderar en bra film vi kan se ? Old Dogs , Avatar , New moon och paranormal activity har vi redan sätt.

Och ni... Jag måste bara säga TACK för alla email och kommentarer ang min rygg. Säger det med kärlek <3

Kommentarer
Postat av: batoul

o my gaash, o my gasshh, OMG!!!!



GRATTTIS SABBBI!!!<3333

Tänk att jag är en av dom (känner mejh stolt) ^^<333



Dessutom så undrar jag vrf du inte så ofta svarar på komentarer, och när ska du nomenera veckans blogg hos sabi? (A)

2010-01-08 @ 17:23:13
URL: http://batoulspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0