Funderar på en ny mobil...

   
Funderar på att köpa en ny mobil och letade efter ett billigt och bra företag när jag fick syn på det >Här< företaget som heter Ny Mobil.  Dem är ett företag som är välkända för sina låga priser, snabba leveranser och bra support . Så jag var tvungen och kolla lite närmare på det här. Jag kollade på Sony Ericsson W995 och jämförde deras företag med The Phonehouse .

               Ny Mobil  säljer den för 0 :- med ett Telenor abonnemang 149 :- förhöjd avgift 100 :- i 12 månader
                                      The Phonehous säljer den med samma abonnemang för 3599 :- 

Alltså så säljer Ny Mobil dem mycket mycket billigare än andra mobilaffärer. Deras priser på mobiltelefoner är oftast mer än halva priset än vad deras konkurrenter tar. Snacka om att min mobil kommer att köpas hos NyMobil.se


                       
                                                                   Sony Ericsson W995


Kommentarer
Postat av: Armin

600 kr billigare ja!:)

2010-01-04 @ 12:32:52
Postat av: Patrik

Sabi!



Jag rekommenderar verkligen den telefonen,

den har jag själv faktist.

Jag köpte min på thephonehouse, och det kostar ungefär, 200 kronor varje månad för avgifterna.

+ jag har comviq kompis, så 3000 sms + 69 öre per samtal inom comviq. Det är sjukt bra!

Och telefonen är otroligt bra, den har massa funktioner såsom Gps, jättebra sms tjänst, man kan kolla på konversationer från alla personer, så man inte behöver gå in i inkorg för att leta efter sett specifikt meddelande. Den har Youtube - Facebook, grymma musik applikationer, man kan kolla ackord o massa sånt.

// patrik

2010-01-04 @ 13:20:10
URL: http://pallesmusik.blogg.se/
Postat av: Lisa

heej! jag tänkte fråga dig hur du kommit in i den här tuffa branschen från första början? filmcafe, mm?

skulle vara döra sjyst om du kunde svara... :D

2010-01-04 @ 17:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0