All the answers from the frågestund !

Tänkte ta och svara på lite frågor från frågestunden . Det kom in enormt mycket frågor och jag har inte hunnit att läsa igen och godkänna alla kommentarer . Men det kommer :)

Älskar du dinna bff´s ?
Svar: Om jag gör !

Hur länge har du bloggat? :)
Svar: Jag har bloggat i ett halvår snart.

Vilken är din favorit färg och låt? =)
Svar: Ljusblått , oj . Diggar dem flesta låtarna

Kan man få din spotify lista . Om du har någon?
Svar: Gash , självklart att jag har spotify . Klicka >Här< så kommer du till min spellista.

Jag tycker du ska fortsätta med " Sabi testar "!
Svar: Well , jag skall försöka ! :)

Kan du någon bra dansskola här i gbg som ligger rätt nära? (ale osv)
Svar: Danshuset i Göteborg är grymt bra och även billigt. Köp VIP kortet så får du dansa upp till sex kurser varje vecka . Du betalar endast 3200:-  , grymt billigt för så många kurser. Kolla deras site , www.danshuset.net

Vet du om man kan ta sånglektioner här i ale?:)
Svar: Jag vet att några utav mina elever går hos en sångpedagog. Du kan nog hitta mer information hos Ale Kultur.

Är din hund det enda djur du har haft?
Svar: Haha nej , jag har typ haft en hel djurpark . Hamster , Sköldpaddor , fiskar , hund , fåglar ...

Är du singel?
Svar: Nej är ihop med en riktig go människa.

Hur fixar man ett eget klädmärke?
Svar: Allt beror på hur motiverad du är . Skissa på lite designers och skicka iväg till olika tryckföretag och fråga om ett samarbete . Tänk på att du aldrig får sälja kläder utan att du har ett företag , det räknas som svarta pengar !

Vad vill du bli när du blir stor?
Svar: Jag som trodde att alla var medvetna om det ^^ . Skådespelare eller musikalartist.

Tips på projekt man kan ordna? ( Gärna flera tips.)
Svar: Ordna något som du är intresserad av . Det kan vara allt från en egen modeshow till en parad .



            
Hur många besökare har du dagligen ?
Svar: Det beror helt på hur mycket inlägg jag gör och när. Om jag gör två inlägg så brukar jag komma upp i 7000 - 15 000 . Bilden ovanför är dock tagen en dag då jag inte gjorde ett inlägg tidigare.

Det står att du är fjorton år, du ser mkt äldre ut. har du inte ändrat på länge eller är du allmänt snygg och mogen till utseendet bara? ;)
Svar: Haha tack så mycket . Nej jag var 14 år när frågestunden startades . Idag fyller jag 15 år , om det nu förändrar något ^^

Vart bor du?
Svar: Strax utanför Göteborg i en håla som heter Ale Kommun .

Hur var det att sändas live på TV och Radio när du var med i musikhjälpen ?
Svar: Det var riktigt kul faktsikt , Ametist är ju riktigt härlig programledare så det var inga problem att snacka med henne :)

Hur glad var du när du fick MJ vinlyskivorna ?
Svar: Jag var otroligt glad alltså och är fortfarande chockad . Det kanske syndes inte så mycket på TV med grejen var den att dem berättade innan hela sändningen att jag skulle vinna dem så det var en chock då . När jag väl kom in så hade det släppts sig på något sätt .

Berätta allt om ditt klädmärke, pris, hur du gjorde, vart du kommer sälja dom, hur osv
Svar: Jag lovar er att när jag får min nya kamera så kommer jag berätta exakt allting ! Lillfinger på det :)

Vilken skådespelare står högst upp på din lista att få spela mot/tillsammans med? :)
Svar: Jonny Depp och Merly Streep skulle vara rätt coola att spela mot :)

Hur gammal var du när du kom på att du vill bli skådespelare?
Svar: Jag hade precis kommit ut morsans mage ! :)

Måste börja med att säja att du ser ut att vara betydligt mkt äldre än 14. enligt mkt ser du ut att vara minst 17! vilket verkligen inte är negativt:) Sen undrar jag hur det kommer sig från första början att du vill bli skådespelare, vad det är som gör att du brinner för det så mkt?
Svar: Hehe ^^ . Jag älskar att stå framför kameran , jag får bli någon annan just för den stunden .

Vilken väg har du tänkt att gå för att nå din dröm?
Svar: Först vill jag avsluta Gymnasium och sedan se till att jag kommer in på Julliard. Efter det så får vi se , man får ta ett steg i taget och göra allt med love

Varför bloggar du?
Svar: Jag vill kunna dela med mig om mitt liv och mina mål.

Har du gjort bloggen själv ?
Svar: Yes , All is made by Sabi

Har du flickvän?
Svar: Jup! Och den bästa utav alla

Hur snygg tycker du att du är från skala 1-10
Svar: 10 ingen tvekan där alltså ;)


Detta var då alltså del 1 nästa del kommer upp någon gång i veckan . Tack för alla frågor!





Kommentarer
Postat av: ida,

Grattis grattis grattis grattis Sabi!!! ;D

Hoppas du haft en bra födelsedag



KRAM

2010-01-12 @ 22:24:41
URL: http://isey.blogg.se/
Postat av: batoul

ojjh, nice, snart kommer la mina frågor ;D

2010-01-14 @ 19:42:35
URL: http://batoulspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0