11 Januari och redan gratulationer ?



Har precis dushat och skulle sätta mig ner för att svara på lite email så att jag kan vara ledig på min födelsedag imorgon . And guess what , när jag loggade in så var det närmare 500 email jag fått utav er bloggläsare ( och självklart lite annat också ) . Gissa om man blev chockad ?

Det är precis som när min kamera blev snodd och ni emailade mig . Well då har jag iallafall något och göra i resten av året , kolla igenom alla era email . Men det är kul och jag älskar er. Jag vill tacka alla som följer min blogg vardagligen och alla ni söta bloggläsare som kommer fram till mig i stan . Ni är sånt stort stöd för mig och det är ni som driver mig - i love you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0