NY DESIGN !



Ny Design ! Vad tycker ni , är det bättre än den förra? Jag tycker den här är så fresh och sånt gillar jag . När saker är fresh . Det finns lite buggfel som alltid , men det skall vara borta inom några dagar . Skulle ni hitta något fel på bloggen så emaila mig - min email finns till höger om bloggen.

Och vad tycker ni om bilderna? Det är från ' Storstads plåtningen' jag gjorde förra Lördagen när jag hade min bloggpaus. Jag är riktigt nöjd , dem skall ner i min portfolio ! Tjejen som har tagit dem här bilderna heter Michaela och hon driver den HÄR bloggen . Gå in på hennes blogg och säg vad ni tycker om bilderna så kommer hon bli glad :) . Man kan boka in en egen fotografering med henne , hon driver nämligen ett företag !

            Visar mer bilder och berättar mera lite längre fra, , now it's time to sleeeeeep ! <3

Kommentarer
Postat av: Ebba

Snyggt det blev!

2010-02-05 @ 07:53:41
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: E

Va?!

Var det hon som tog dem ?! =D

Nice .... , hon är så duktig !

2010-02-05 @ 11:13:37
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0