Modetips för Honom !

Eftersom jag kört mycket modetips för tjejer så kör jag nu ett modetips för killar . Jag vet inte hur många utav er som läser modebloggar men en väldigt populär grej kring killar är Frigo Underwear .

Frigo togs fram för att göra det bekvämare och fräschare för modemedvetna män. Den unika Frigo funktionen är en justerbar ficka där paketet placeras och som håller det på plats. Resultat blir en fräschare och skönare känsla, både när du jobbar och idrottar. Kalsongerna finns i flera modeller i färgerna svart och vitt . Ni vet Campadre.se
som jag tidigare har tipsat om .

Dem har sänkt priset på 2 Pack Frigo Underweare från 470:- till 149 :- . Verkligen ett kap ! Bli medlemma på Campadre.se för att sedan kunna ta er till kampanj sidan där ni kan hitta erbjudandet | Gratis medlemskap och man binder sig inte till någonting |


                                              Så här ser modellen ut . Alla bilder : Frigo AB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0