Helt slut !



Har varit på gymmet i fyra timmar . Körde konditionspass i tre timmar och i en timma så hade jag vattenmassage och så solade jag . Otroligt skönt och få koppla av.  Jag är riktigt trött efter allt springande på löpbandet , helt slut med andra ord. Och gissa vad , efter tre timmar springande på löpband så kommer jag hem och tar fram chips påsen . What a life liksom !

Imorgon skall jag dra till Universeum med min klass , i mean coman Universeum? Take me to laserdome typ ^^ . Efter det så skall jag på ett riktigt spännande möte , dem kommer ner från Stockholm för att träffa mig - So sweet !

                          Kommer med ett inlägg snart  om en fotografering jag gjorde nyss  !

Kommentarer
Postat av: Mirjam! :D

Haha, jag blev helt slut bara av att köra fys i typ en timme i tjejernas omklädningsrum (gympahallen e PYTTELITEN så vi va i källaren istället:P)! Jag måste snart börja gymma! Skulle dock INTE vilja stöta på killarna i min klass som också gymmar på jag-vet-inte-var! Vart går du btw? Du kanske har sett dem. Muskelberg hela bunten.

Själv har jag armmuskler som jagvetintevad. Kan knappt göra armhävningar. SKÄRPNING MIRJAM! x)

Haha kan inte hålla med mer om universeum! Vi har tjatat på vår idrottslärare att vi vill ut och köra go-kart eller klättra eller nåt, men han tjatar om att skolan ska inte kosta pengar. Gissa vad han gör då? Jo han tar oss till Göteborg där vi får betala resa, mat och "aktiviteter" själva! Pucko........

Aja, tills vidare:

Ha det så bäst det bara går!

Förresten varför står det 6st. siffror innan hälften av dina inläggs rubriker?

x)/Mirjam!

2010-02-05 @ 17:23:06
URL: http://dramaqueenmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0