Gör något coolt av något tråkigt.

Hej Sabi . Jag vet inte om du kommer ihåg men du gjorde ett inlägg om mjukisbyxor . Att du inte fattar hur folk kan gå runt med dem i stan och skolan . Jag älskar verkligen mjukisar och hatar jeans . Vet du hur man kan matcha mjukisbyxorna på ett " mode sätt " . Snälla svara ! Tack för din blogg

Hej , Självklart att jag kommer ihåg inlägget . Jag är fortfarande väldigt skeptisk med det här med mjukisbyxor . Tycker inte att man skall går runt med mjukisar . Men som sagt det kanske är din stil och du trivs med det - kör på då. 

Det är riktigt svårmatchat men om man får till det kan det bli grym snyggt. Det handlar väldigt mycket om konstrasterna . Om du har mjukisbyxor skall du ha en tight överdel eller blus  , ha inte på dig för stor överdel för då ser det fjantigt ut. Här kommer lite inspiration :

Bild: Glamour.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0