Dagens fråga

Hej Sabi . Måste säga att du har en otroligt bra blogg . Jag har en fråga och det är vad skulle du aldrig kunna blogga om ? Tack för en bra blogg  <3

Tusen tack för dina ord , riktigt gulligt av dig . Jag skulle aldrig eller rättare sagt kommer aldrig att blogga om något bråk med mina vänner eller familjeproblem . Det är för privat för att kunna skrivas om i min blogg . Jag ligger ju på topp 5 av mest besökta bloggare i Göteborg så det gäller och tänka sig för innan man bloggar - enligt mig !

------
Jag kommer att köra igång dagens fråga igen . Du ställer din fråga genom att kommentera. Vill du vara helt säker på att din fråga svaras - emaila mig då på [email protected] och märk emailet med " Dagens fråga "
-----

Kommentarer
Postat av: Igeland

Hehe, du sa en gång i en frågestund att du skulle lära oss Beat it-dansen. Hur blir det med det? :D

2010-02-19 @ 20:38:38
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0