Bussen brinner !



Klippet är från i Torsdags då min klass åkte in till stan . Jag och min klasskompis Emelie sa hela tiden att någon kommer att hända med bussen , vi kände på oss det . Och vår andra klasskompis blev sur på oss bara för att vi sa så - hon var nämligen rädd så det inte skulle hända något .

And guess what jag och Emelie hade rätt . Däcket på bussen började brinna . Och inte var det så att han ville byta däck , nej han valde att köra vidare . Lite kul tycker jag . Ett bra exempel på att Sabi alltid har rätt ^^ , skämt åt sido.


                                                                                Dagens skratt :
N : Sabi , hur bokar man biljetter till MJ musikalen ?
S: [email protected] , skriv med hur många biljetter och under vems namn biljetterna skall stå .
N: Jag kan inte komma in på [email protected] ?
S: Kanske för att det är en email adress ? :O :P

Sitter fortfarande och garvar !

Kommentarer
Postat av: Elin:))

Men ursäkta mig då:P haha;)

2010-02-08 @ 17:02:41
URL: http://eliinlofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0