Brooke Knows Best


                                                                         Bild : Här
Jag älskar nästan alla program på MTV . Dem är så bra , en utav dem är Brooke Knows Best . Den är såå Sabi style . Haha nej men jag älskar verkligen programmet . Men jag undrar bara en sak och jag hoppas på att ni som också kollar på Brooke Knows Best kan svara på min fråga.

I programmet får vi hela tiden se hennes pappa , men nästan aldrig hennes mamma . Det har hänt att hennes mamma har varit med fast inte så många gånger. Hon har även skrivit en låt till sin mamma som heter Dear Mom och texten är väldigt hård faktiskt . Vad har hänt med Brook och hennes mammas relation ? Har tänkt på det några dagar nu , skulle vara kul och få reda på vad har hänt ^^ .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hennes mamma blev tsm med en 19åring, som även

var hennes förra klasskamrat något sådan.

Hon hade verkligen svårt för att släppa in han i hennes familj, som att han var lika gamla som hennes bror så dom slutade prata på halvår:/

2010-02-07 @ 02:54:09
Postat av: Ebba

Brookes föräldrar har ju skillt sig och nu träffar mamman en kille som är lika gammal som Brooke vilket Brooke inte gillar.

Sen tror jag de har blivit mer och mer bråk efter det, men det var så det började iaf!

2010-02-07 @ 08:57:21
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Nicole

Jag vet vad som har hänt:o Hehe.



Gick det bra på träningen?:)

2010-02-07 @ 10:21:20
URL: http://nikkicole.blogg.se/
Postat av: jasna

brookes mamma är tillsammans med en kille som är typ nåt år yngre än brooke och hon gillar inte honom. Och massa shit, hehe :)

2010-02-07 @ 12:00:27
URL: http://jjasna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0