Våga bära din stil !



Min tid jag har bloggat så har jag fått väldigt mycket email och kommentarer om min stil. Ni som har följt bloggen vet att jag har svarat ett antal gånger om detta. Nu tänkte jag skriva ett lång inlägg så var beredda med någonting att käka på och nått att dricka på, jag rekommenderar Sabibollar ( kokosbollar ) med Julmust! :)

Ett tag så var jag väldigt rädd att visa att jag var mode intresserad och älskade allt med kläder att göra .
Att shoppa kunde jag inte säga nej till , men hur skulle jag förklara det här för vännerna . Hur skulle jag bära kläderna jag köpte utan att dem kommenterade negativa saker om min stil ? . Jag var väldigt osäker en tid ifall jag skulle våga visa min stil.  Efter ett tag märkte jag att flera killar var modeintresserade , ni vet dem här som alltid är mer "populära" än andra. Så jag började visa min stil. Det var rätt lugnt , jag följde mer andras stilar . Vågade riktigt inte visa min stil .

Men det här året bröt det. Efter att jag visat flera dagens outfit på bloggen och fått positiva kommentarer började jag visa upp min stil . Var väldigt osäker från början men jag var tvungen och visa det för att känna mig bekväm.
Folk som jag aldrig trodde jag skulle prata med mig började snacka med mig , dem sa positiva saker om min stil och det stärkte mig som person. Idag så vågar jag stå ut för den jag är och jag bryr mig inte vad folk tycker. Självklart är det alltid kul att höra att man är fin , right ? Det stärker ju alltid personen.

Våga stå ut ! Våga bära din stil , det kan vara tufft men du måste känna dig bekväm! Det är du som bestämmer , fortsätt att följa andras stilar ( boring ) eller kör din egna. Do you own thing baby! / Sabi

Kommentarer
Postat av: Meron

oooooooufff!! Vilken snygg outift :O

2009-11-24 @ 16:43:02
Postat av: Meron

outfit*

2009-11-24 @ 16:43:25
Postat av: Lina

Omgsh vad säger du, jag älskar din stil!

Jag vet inte vad jag har för stil.. Den är inte så annorlunda än den "vanliga", men jag klär mig inte som alla andra ändå.. Det är stor skillnad mellan min stil & t ex alla mina klasskamraters & de brukar kommentera det, men vet du vad? I don't care =) Så länge jag själv trivs i det så.. ;)

2009-11-24 @ 16:56:26
Postat av: Mirjam ;)

Haha, right on!!!

Ett av alla 1000 ordspråk jag älskar är "släpp dina hämningar!"!!! Vågar man inte leva sitt liv fullt ut så har man ju inget liv, eller hur? :D

Förresten, ifall du frågar dina läsare så tror jag du kommer få MYCKET mer positiv respons på sin stil än negativ ;).

Alla älskar väl färgglada människor! Så tråkigt med "grått" folk ;).

Ha de bäst! :D

2009-11-24 @ 19:02:27
URL: http://dramaqueenmia.blogg.se/
Postat av: Syrran / sani

Du har den bästa stilen Broshan ;)

2009-11-24 @ 20:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0