TV-världens mäktigaste kvinna lägger ner ?



Och så är det redan Lördag , kan det inte gå saktare ! Har gjort en koreografi till´s dansträningen idag , och så kom värken i magen tillbaka . Jävla ankeborg ! Imorgon går jag till vårdcentralen om det är öppet för big no att jag går runt med denna värken.

Sitter just nu och lyssnar på Glee Club´s alla underbara låtar ! Gash what a feeling man får alltså av deras låtar , skall göra en top 5 av deras covers lite senare. Slutar och jobba klockan 21.00 idag så blir inte lika många inlägg som igår men skall försöka med ett inlägg runt 17.00 och ett efter 21.00 .

Skall även ta och beställa ett paket Tandblekning nu när man fått lite money från bajram :) . Var en bloggläsare som undrade ifall det är värt att beställa ett tandblekning från Ease White och det kan jag säga att det är ! Jag kommer göra före & efter bilder så får ni se resultatet !

Sitter och surfar runt på bloggar när jag kommer till Tv-Producenten.se . Han hade nämligen skrivit ett inlägg om
Oprah - " TV-världens mäktigaste kvinna lägger ner " . En riktigt riktigt bra inlägg som borde publiceras i tidningar . Ta er en minut och läs den , väldigt tråkigt att Oprah lägger ner sitt program, man har ju följt och känt till programmet sen man kom ur morsans mage. Klicka > Här < för att ta dig till inlägget.

                            Vad tycker du , är det på tiden att hon lägger ner sitt programm? / Sabi


Kommentarer
Postat av: Ebba

Ja... wohoo!

2009-11-28 @ 16:18:57
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Snygg bloggdesign! Kolla in min juliga design :D

2009-11-28 @ 17:23:05
URL: http://lothigiius.blogg.se/
Postat av: ida,

Men hon ska typ göra en egen TV kanal så hon lägger inte ner helt. Men det är vad jag hört, sen vet man juh inte ;D

2009-11-29 @ 22:39:55
URL: http://isey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0