This is the fabulous life!



Blev hemskickad från skolan idag pga att jag är små förskyld , hostade hela lektionen då vi hade prov. Har även kramp i magen , börjar undra ifall min magkatarr har kommit tillbaka . Men fasiken alltså jag har ju inte stressat en sekund den senaste tiden.... Okej okej lite har jag stressat , men bara pytte lite.

Tog även en sväng förbi ICA innan jag gick hem , var hungrig så var tvungen och köpa nått att käka. Idag fick det bli Baguette med räkor och ägg majonäs , julmust och pepparkakor - Typ mums !
Tände även några ljus här hemma och kollade på Shopaholics bekännelser , gud vad jag älskar filmen tuppen upp för den . Nu måste jag gå ut med doggen så han inte gör sina behov här hemma !

Dagens frågor:
Läser du alla kommentarer som du får in?
Jag granskar alla kommentarer innan dem publiceras på bloggen . Jag läser alla kommentarer och ifall kommentaren är intressant / rolig osv så kan det hända att jag svarar på kommentaren via personen email eller blogg . Jag har slutat att svara på kommentarer och det är för att det tar så mycket tid. Men jag läser alla kommentarer skall ni veta.

Varför syns inte min kommentar?
Jag publicerar endast dem kommentarerna som har med inlägget att göra . Brukar radera ca 20 kommentarer per inlägg . Anledningen till varför jag raderar så mycket kommentarer är att vissa kommentarer är kränkande , har inget med inlägg att göra , innehåller reklam eller annat shit! Om en kränkning går för långt så polisanmäls den .
Skall försöka att visa några exempel på email och kommentarer jag får senare om jag hinner. Håll er till inlägget!


                                               Nej nu får jag gå ut med doggen , Love / Sabi

Update: Försent , mitt rum är typ gult nu. Jävla hund - men jag älskar han så mycket ..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0