This is sooo Sabi



Gör som mig och många andra och bli medlem på Campadre . Campadre är en site där du får märkeskläder mycket billigare . Dem samarbetar med olika kända varumärke bland annat Acne, Björn Borg och Calvin Klein . Campadre kan ge dig upp till 95 & rabatt . Detta är en site som får två tummar upp från mig. Senast idag fick jag ett email med 45% rabatt hos Calvin Klein smycken och 50 % rabatt hos Frigo - perfekta julklapparna till föräldrarna !

Campadre fungerar så enkelt att du kommer en gång i veckan få ett email med vad dem just nu kan erbjuda för rabatter och vad som kommer komma för nytt nästa vecka.|  Obs att rabatten ligger bara uppe 3-4 dagar |
Campadre fungerar som en vanlig webshop så den erbjuder flera betalningsätt. Dem har även säkerbetalning och säker frakt så oroa dig inte för någonting utan bara koppla av och vänta tills din vara trillar ner i brevlådan.

Bli medlem i siten nu | 100% gratis | och få emailen och börja shoppa loss . Klicka >Här< för att komma bli medlem, tar bara några minuter och det är helt gratis .

                                                                 Shoppa with Sabi Style / Sabi

Kommentarer
Postat av: Mirjam x)

kollar genast in!!! :D upp till 95% är GANSKA så jättebra!!!enligt mig ;) och typ resten av alla shoppaholics därute. och för dem som inte redan är shoppaholic så kommer dem bli det, kan jag lova! :P (som du vet är jag ju inte så värst shoppingfreak av mig ;) )...



Tills vi ses igen!

Ha det bäst!

/ XD

2009-11-30 @ 18:16:21
URL: http://dramaqueenmia.blogg.se/
Postat av: K

Hej sabi skulle inte du kunna göra ett inlägg om hur det denna sida funkar ? för när man trycker gå till kampanjs så står det ju namn och email men vad ska man fylla på i svars rutan ? det skulle va jättesnällt :)

2009-12-01 @ 15:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0