Snart är det dags att klippas!


Foto: All Over Press , Källa: Nyheter 24

"

Vill du jobba för Anna Anka?

I den svenska Hollywoodfruns nya teveprojekt letar Anna Anka efter en uthållig assistent.

Nu har du möjlighet att bli personlig assistent till självaste Anna Anka. Ja, det kanske inte låter så kul som det är och det lär sannerligen inte vara enkelt med tanke på att det är TV3:s senaste dokusåpasatsning.

– Det kommer även bli ett makeover-program. De tävlande ska träna och lära sig klä sig rätt och bete sig på ett bra sätt, berättar Anna Anka till Dagens Media.

I programmet kommer även en jury att delta som får bedöma de tävlande och varje vecka är det någon som får åka hem.

– Det gäller att kunna "go with the flow", packa upp och packa ner. Ibland kanske inte privatjeten kan flyga och planerna ändras. Vi är ingen vanlig familj så det ställs speciella krav på den som ska vara min assistent, säger teveblondinen enligt Dagens Media.

Det blir även en hel del andra projekt för den luttrade lyxhustrun. Bland annat kommer hon vara med i två avsnitt av Svenska Hollywoodfruar där det även kommer att hoppa in två nya fruar. "



HAHAHA detta skall bli trevligt att se ! Skall snart dra iväg skall nämligen klippa mig , blir säkert mitt gamla jag bara kortare./ Sabi


Kommentarer
Postat av: Tja.

Heeej, undrar om du kan berätta vart du köper dina kläder? puss

2009-11-29 @ 17:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0