OMGSH!



Jag ramlade av stolen när jag såg det här , och sedan var jag på väg att svimma . Nu tror jag att jag svimmar!
NEW YORKER FINNS I SVERIGE! Omgsh detta visste jag faktiskt inte , första gången jag var i New Yorker var i Bulgarien detta året . Ett 5 våningar stort shoppingcenter - väldigt likt H&M . Där finns allt mellan himmel och jord!

Och så kommer vi till varför jag svimmar , affären finns inte i Göteborg utan bara i andra bondeställen. Måste typ åka 800 km för att komma till närmaste , gud ge mig vingar eller nått för jag skall banne med åka till New Yorker och shoppa loss. I'm like happy now ! :)

Nu skall jag fixa mig inför fest , dags för bajram firande . Vi får se ifall jag åker på MJ träffen , tror inte jag hinner !

                                                                Skulle ni vilja åka till New Yorker? / Sabi

Kommentarer
Postat av: Igeland

Var ligger det?

2009-11-27 @ 16:02:48
URL: http://igeland.blogg.se/
Postat av: malin.

Ih, kul. Det måste man kolla in någongång =D

2009-11-27 @ 20:04:01
Postat av: Nicole

ohh! finns den i sverige?:D:D

Brukar alltid shoppa i New Yorker när jag är i Polen:D=)

2009-11-27 @ 21:22:13
URL: http://nikkicole.blogg.se/
Postat av: Mirjam! :D

MELIKE!!!!! VAr ligger det närmsta? :D Måste besööööka! Förreten, inte behöver du vingar! Du kan ju alltid ringa Magnus Samuelsson (vet han som vann let's dance) och be honom KASTA dig till närmsta New Yorker. Heish, var får jag allt ifrån?! (ifall du ville veta är Heish inte ett riktigt ord, det är bara ljudet jag gör när jag blir som jag är) xD...



haha men du får gärna svara på FB ifall du inte pallar besöka bloggen ;)



Tills vi ses igen!

Ha det bäst!

/ Mirjam :D

2009-11-29 @ 20:21:31
URL: http://dramaqueenmia.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jo det vore inte fel att få åka ditt :)

2009-12-05 @ 17:14:17
URL: http://beccccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0