Nej nu börjar jag bli små nervös


Dagens Outfit: Jeans - H&M , T-shirt - Reebok , Skjorta - H&M , Klocka och accessoarer - Hollywood

Imorgon så smäller hela Göteborg med Michael Jackson Anda och jag är redan små nervös , det brukar vara så att nästan varje gång jag skall ha något arrangemang så får jag inte ett blund sömn . Det skrevs faktiskt en artikel i tidningen om det förra året . Galet - Ja ? ! haha. Imorgon blir jag kanske uppringd av radio P3 så lyssna under dagen , men det är bara ett kanske.

Träffade Riverside Anton och Kids Svensk Mia och gick igenom dansen för imorgon . Vi träffade även Bella Of Sweden som sa att hon skall komma imorgon , Gött :) !

Dagens fråga:
Varför svarar du inte på kommentarer längre ?
Jag vill inte gå in på andra bloggar och se kommentarer av mig på varje blogg typ. Jag får även då massa kommentarer som inte hör till inlägget vilket är otroligt tråkigt. Jag svarar så snabbt jag kan på dem kommentarer som har med inlägget att göra och behöver att svaras. Inlägg som " Hej hur mår du" raderas .
Jag raderar ungefär 10 kommentarer per inlägg  , snälla läs innan kommentarfältet. Men som sagt mycket roligare ifall jag bara får kommentarer som har med inlägget att göra .

Imorgon tänkte jag berätta en läskig sak som vi bloggare kan utsättas för , alla fall har jag gjort . Sedan blir det säkert en hel del bilder från Flashmob. Glöm nu inte Slottskogen 11.30 imorgon / Sabi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0