Mjukisbyxor är sooo 2000 !


En sak jag verkligen inte förstår mig på är hur människor kan gå runt i mjukisbyxor. Jag vill verkligen stoppa in fingret i munnen när jag ser någon med mjukisbyxor i stan. Jag förstår att det är riktigt skönt och " avslappnande " att ha något riktigt gött tyg och liksom bara softa med mjukisar. Men hallå , vad händer med all fashion ?
Jag själv brukar ha på mig mjukisbyxor , men det är väldigt väldigt sällan och aldrig utomhus bara hemma.
Dem gångerna jag har på mig dem utomhus är när jag skall gå till dansträningen , men annars a big no!
När jag ser någon med mjukisbyxor i skolan eller ännu värre stan så vill jag bara gå fram till personen och ta mjukisbyxorna och bränna dem sedan gå in till Zara och köpa jeans till personen !


Skall snart påbörja webbshopen för min klädkollektionen - en ny kollektion släpps snart och darför behövs en riktigt najs webbshop för den . Så jag skall sitta och pilla lite med den . Snackade även med morsan om att starta ett eget företag , det är ett utav målen jag har i mitt liv !

Folket , vad har hänt med fashion - varför har man mjukisbyxor när det finns så mycket annat att bära ? / Sabi

Kommentarer
Postat av: Mirjam x)

Håller med! Ska man ha mjukisbyxor så ska det vara när man dansar eller på gympan i skolan eller så. Det blir mest jeans för mig. Tycker det är så svårt att hitta normala "byxor"(alltså som inte är jeans eller mjukis~)som inte får mig att se ut som hulkens fru på ett eller annat sätt...

Denna kollektion du pratar om... Bara för killar eller för tjejer också? :D säg till så fort weppshopen är färdig!!!

Ha det bäst

/Flickan MEd De Många Namnen! :D

2009-11-25 @ 17:27:19
URL: http://dramaqueenmia.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja det är faktiskt sant inga mjukis på stan, fast sen kan jag förstå varför kraftiga ha det på sig som kanske inte kommer i några snygga jeans. Det e ju tråkigt att dom inte kan göra snygga jeans i större storlekar.. Eller hur?

2009-11-25 @ 17:36:24
Postat av: Fridah

Jag håller verkligen inte med... Visst att jag nästan aldrig har mjukisar på mig i skolan men annars har jag gärna på mig mjukisbyxor. T.ex. när man bara ska iväg på lördagskvällen för att hyra en film eller ska till mormor och morfar. Jag älskar mjukisbyxor, men fina ska det vara! Jag har bara mjukisar i sånt här mysigt tyg, vad heter det? Velour? Tror det... I alla fall, jag vill inte ha "joggingbyxor", de är för idrott only! Men mysbyxor passar annars oxå, och man ska klä sig så att man trivs sen spelar det ingen roll vad andra säger. Jag kör på min stil!

2009-11-25 @ 20:20:18
Postat av: sandra

Jag håller med dig! Har inte gått i mjukisbyxor mer än hemma eller till affären om jag var sjuk eller kraslig sedan jag gick i 5:an och nu går jag i 9:an! jag tycker man ser ut som en hösäck med mysbrallor på stan!, ingen höjdare alls!

2009-11-25 @ 20:21:24
URL: http://ssomisandra.blogg.se/
Postat av: Meron

Hihih.. jag tycker att det är snyggt med mjukisbyxor! <3 Brukade använda det typ hela tiden förut när jag var ute, men nu använder ja typ.. jeans och byxor :D

Saknar mina mjukisar..

Mjukisar är så sköna.. åhhåhåh! HAHA

2009-11-25 @ 20:37:33
Postat av: Anders

Fashion är, enligt mig, en smakfråga. Hur mycket man än vill kan aldrig fashion eller mode bli objektiv eftersom alla har olika klädsmak.



Personligen tycker jag det är riktigt skönt och avslappnat. Jag ser inga nackdelar med mjukisbyxor :D

2009-11-25 @ 21:06:19
URL: http://vardagshjalte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0