Mickey Mouse and co in my mage



Nu har jag klippt mig , blev ju bara att korta ner håret förutom luggen . Resultatet blev - Hot och det kan ni se på bild sist i inlägget.

Syrran hade köpt nya kakformer vilka var riktigt gulliga . Dem var av Mickey Mouse och hans gäng . Hehe så vi gjorde socker kaka , riktigt go blev den men alltså.... Dem såg riktigt inte ut som dem borde.. Well Well inte konstigt det var ju jag som bakade dem. Sitter med lillsyrran nu och käkar sockerkaka och dricker julmust medans vi kollar på ' Ensam Hemma ' . Haha syrran garvar så hon gråter. Vem har hon fått det av? ^^

Beställde tidigare idag  Tandblekning . Tänkte ta den minsta paketet men min mamma vill typ att jag skall slösa bort alla pengar så hon sa att jag skulle beställa den största paketet Ease White™ STRONG XL  .
Så nu skall mina tänder bli vita och fina :) . Som sagt lovade att visa er resultatet så det skall jag också göra. Ifall du vill beställa tandblekning själv kan du göra det > Här < .

Dagens Frågor:
Heeej, undrar om du kan berätta vart du köper dina kläder? puss
Någon spec outfit du undrar över? Brukar handla mina kläder mest hos H&M , Jack & Jones och Zara.


Du skrev att du läser alla kommentarer, så jag hoppas du läser detta och svarar!
Jag älskar att sjunga, men vet inte riktigt vart jag kan ta sånglektioner här i ale? eller hur ska jag göra för synas elr bara upptäckas?
Jag vet inte så mycket helt ärligt om sångpedagoger i Ale . Men kolla på Ale.se och deras kultursida. Skriv ett CV och skicka ut till dem områderna du är intresserad av - Var bara sig själv och spela inte någon annan .


                          Hoppas ni haft en underbar första advent eller vad man nu säger / Sabi



Inte för att man ser något men whatever


Kommentarer
Postat av: t

2009-11-29 @ 20:13:55
Postat av: Daphne

Fin blogg och fin frilla! :)

2009-11-29 @ 20:15:31
URL: http://www.nattstad.se/daphne
Postat av: :D

Faaan va nice att du svarade blev riktigt glad, jag är tjej, menar typ skjotorna snygga tshirts osånt.

2009-11-29 @ 20:28:04
Postat av: sandra

Jomen de var riktigt coolt :D

Så lite! :D

2009-11-30 @ 08:23:33
URL: http://ssomisandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0