Jimmy Choo , Bloggfika och en lång träning


Dennis M och Hanna Borg när vi var inne i H&M och kollade på Jimmy Choo´s kollektion för H&M.

Jag och Riverside Anton skulle köa för Jimmy Choo kollektionen imorse , gissa vad? Båda två försovde sig och  istället åkte vi direkt till bloggfikat . Väl där fick jag träffa Hanna Borg , Anton , Dennis och Julia , Riktigt trevligt hade vi . Vi hann och gå in i H&M och se kollektionen , trodde jag skulle fastna för någonting på herr kollektionen men icke. Dock en hel del fin fina saker i tjejernas kollektion .

Efter det begav jag mig hem och fixa lite inför en fyra timmars dansträningen och well nu är jag här och är sjukt trött. Jag skall kolla och godkänna era kommentarer imorgon - vill bara sova nu !

                                                                                  Någon annan som har sett kollektionen ? / Sabi


Kommentarer
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: hehe yes. du är stilig :)

åh vad jobbigt. nej imorgon blire skola >.< uh! sjdå?

2009-11-16 @ 00:04:39
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Hallå! Nu har jag hittat till din blogg :) ska länka dig i mitt inlägg om bloggfikan, just nu står det bara Sabi! Kramar!

2009-11-17 @ 14:28:00
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0