I'm in love !


                                                                        Bilden är lånad härifrån

Jag har blivit kär i serien Glee . Redan efter första avsnittet blev jag förälskad och idag sänds den andra avsnittet på TV4 21:00 . Och jag har gått och bitit mina naglar den senaste veckan för att se fortsättningen på serien.


Jag tror att jag har blivit kär i den för att jag älskar allt som har med musikal , sång och dans att göra och serien handlar om allt det. Man kan inte bli något annat än kär i serien . Glee blev en stor succé i USA och Fox fick säker in en hel del från serien.

                                                     Vad tycker du om serien Glee , är du också in love med den?/ Sabi


Kommentarer
Postat av: annadiamants.blogg.se

tack, I guess!:) kommer inte ihåg för vad men.. :D

e allt bra med dej??:)

2009-11-20 @ 12:23:49
URL: http://annadiamants.blogg.se/
Postat av: ida,

Skit rolig, älskar den. Det senaste avsnittet var så sjukt roligt, haha, det bästa var när dom dansade o sjöng för deras skola med den låten och allt, haha! ;D

2009-11-20 @ 23:38:24
URL: http://isey.blogg.se/
Postat av: Josefine - kampen om att orka vardagen

Åhh då har vi samma åsikter om denna serie, den är ju underbar! En riktig sådandär "må-bra" serie, man får le inte bara en och två gånger under programm timmen^^

Jag tycker precis som du att det handlar om musikal, dans och musik är det som gör serien så himmla bra och det känns roligt att det kommer någon ny serie då det varit lite segt på filmfronten av just denna typ av genre, som bla step up osv^^



Ha det bra!



Kramar Josefine

2009-11-23 @ 02:28:23
URL: http://mittlivsomjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0