Hittade mig själv i Expressen!


Ohh gud äntligen är dem klara . Som jag har kämpat med dessa godsaker - säkert en timma har jag hållit på.
Nej jag driver med er ! Höhö jag har bara köpt dem och sen lägger man in dem i ugnen och vips är dem färdiga .. Det kallar Sabi fiffigt ! ^^

Den senaste tiden har min statistik ökat med ca tusen besökare mer - Kul! Ego som jag är började jag googla lite på mig själv och såg att jag var med i Expressen  - That´s Hot !

Hundratals skall flasha för Jackson i Göteborg!

GÖTEBORG. Skådespelarna Mia Saarinen, Anton Gyllensten och hundratals ungdomar kommer att hylla Michael Jackson i centrala Göteborg på lördag.
Det rör sig om en så kallad Flash Mob. 

Drygt 400 personer har anmält att de vill vara med när bloggaren Sabi arrangerar en Flash Mob till Michael Jacksons ära.
De ska samlas under förmiddagen på gräsmattan vid ingången till Slottsskogen från Linnéplatsen-hållet, för att träna, innan de gör tre olika uppträdanden i centrala stan.
Och en Flash Mob är alltså när en grupp människor plötsligt samlas på en offentlig plats, och där gör någonting oväntat en kort period och sen skingras direkt efter.Exakt hur det kommer att se ut på lördag avslöjas först då.

Källa : Expressen.se

                                                               Lite kul och hitta sig själv i tidningen / Sabi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0