Finally!



Äntligen så var det någon som förstod vad jag ville få fram från er läsare. Jag körde ett inlägg för någon dag sedan om hur viktigt det är att våga bära sin egna stil . Och mjukisbyxor kan vara någons stil , och det var det jag försökte få fram en bloggläsare att skriva en kommentar om .

Precis som tjejen skriver " Visst att jag nästan aldrig har mjukisar på mig i skolan men annars har jag gärna på mig mjukisbyxor. T.ex. när man bara ska iväg på lördagskvällen för att hyra en film eller ska till mormor och morfar "  precis så menade jag . Precis som jag sa i inlägget , jag har också på mig mjukisbyxor men aldrig till skolan eller till stan . Alla vi har våra stilar och det är viktigt att våga bära dem och visa dem för världen .

Många gillar inte min stil och det är tur. Det är tur att vi människor är så olika för bara fatta vad tråkigt det skulle vara att vara likadana , right? Jag gillar inte mjukisbyxor men du kanske inte gillar dem röda jeansen jag köpte förra veckan , förstå vinkeln  ;)

Kommentarer
Postat av: Star

Kan ju säga att jag om någon har egen stil... Haha!

Och jag älskar det, skiter fullständigt i allas blickar eller skitsnack. This is me and I fucking love it!



Btw Sabi, en bild på dig jag tog hänger uppe i gymnasiet. Hängde upp det igår, kom och kolla nästa vecka vid 18 tiden. Nästa lördag ska jag ställa ut lite bilder där! :)



xoxo

2009-11-26 @ 19:54:13
URL: http://jenniferstarcarlsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja hade alla vart likadant klädda hade de ju inte vart kul :)

2009-11-27 @ 19:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0