Att vara bloggare.



Att vara bloggare med lite högre besökare är otroligt kul . Bloggen har fått mig att synas och jag har fått modell jobb nya kontakter och en massa annat av bloggen . Jag skulle inte kunna tänka mig tanken att stänga ner bloggen just nu ! Det är så tomt utan den , men ibland blir det för mycket . Jag får dagligen flera kommentarer som man inte har väntats sig . Jag orkade inte redigera en bild så här kommer några av dem skriftligt:

" Men herregud, ta o runka i motvind & kom på dig själv kanske?! "

" Hejs, svejs! Jag tror jag sett dig i Nödinge förut.. Du gick in i en kiosk, jag följde efter dig i kanske 15 minuter.. Så sött. Vi kanske möts någon gång! "

" Din lilla fitta . Du tjänar pengar på din blogg och kan gå och shoppa vad du vill. Ge pengar till oss fattiga. Nästa gång jag ser dig skall du få !"

" Din hund har större hjärna än dig "

" Du är så jävla ful utan glasögon och mössa "

Det är några utav dem kommentarerna jag får dagligen . Jag skall inte sitta här och  skriva något annat än att jag inte bryr mig för det gör jag faktiskt inte. Vissa kommentarer är skrattretande men sen finns det kommentarer som den andra och den tredje jag tog upp. Man vågar ju nästan inte gå ut på stan mer?  Det är så jävla tråkigt att det skall vara såhär , om du inte gillar bloggen så klicka dig vidare till något annat sitt inte och ödsla din tid och skriva sånt här .

Jag bryr mig inte om er avundsjuka , jag har lyckats med den jag är idag och är väldigt tacksam för den jag är ! Men ni omogna bitches skall inte förstöra mitt liv , för jag har så många andra bloggläsare jag möter dagligen och skickar andra härliga saker till mig - er älskar jag ! Till er andra , gå och häng er i Anke Borg!
Tänk bara på att jag polisanmäler alla kränkande kommentarer som är riktade mot mig eller mina nära och går för långt , det står tydligt innan du kommenterar.

                             Big love to all you bloggläsare som respekterar den jag är / Sabi

Kommentarer
Postat av: Melinda

Dom som skriver sånt till dig är bara avundsjuka. man kan ju börja undra vad folk tänker med egentligen?! Varför ödsla tid och skriva skit till folk. Du verkar vara en jätte härlig, snäll och glad kille. Tycker du verkar ha en fin personlighet och du vågar visa vem du är. Till skillnad från dom som kommenterar till dig, dom var säkerligen anonyma. Stå på dig Sabi, du kommer bli något stort någon dag!

Jag tycker din blogg är grymt kul att läsa, alltid något kul att läsa om:)

Kram Melinda

2009-11-27 @ 20:54:01
URL: http://meellee.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skrev att du läser alla kommentarer, så

jag hoppas du läser detta och svarar!



jag älskar att sjunga, men vet inte riktigt vart jag kan ta sånglektioner här i ale?

elr hur ska jag göra för synas elr bara upptäckas?

2009-11-27 @ 22:27:47
Postat av: Melinda

Varsågod^^ kom direkt från hjärtat!

Ha en super kväll!

2009-11-27 @ 22:28:24
URL: http://meellee.blogg.se/
Postat av: sandra

Gud vad ledsen jag blir när jag hör att du blir utsatt för sådana tråkiga kommentarer.

Jag förstår inte att folk kan med att skriva sådana kommentarer, det är verkligen sjukt vad folk ska göra mot andra för att må bra!

Jag blir däremot glad att höra att du inte bryr dig.



Fortsätt att vara dig själv!

2009-11-28 @ 11:35:53
URL: http://ssomisandra.blogg.se/
Postat av: Ebba

Fin bild på dig!

2009-11-28 @ 12:49:22
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: pelle

Snälla kommentarer du! ;P bara att skit i.

2009-11-28 @ 12:54:16
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Mirjam :D

Moahahahaaaaa, vilka fullständiga, totala IDIOTER som ödslar sin tid med att skriva sånt! Särskildt de som inte ens gillar din blogg! Dem måste ju vara helt hjärndöda (sorry alla hjärndöda personer därute med ett nytt tangentbord och kli i fingrarna), inte då för att de inte gillar din blogg - man får ju självklart ha sin egen smak- men juat för att de ödslar sin tid på att förolämpa andra. Haha. Man kan nästan inte göra annat än att skratta åt dem. ;)



Ha det bäst!



P.s.ett basebollträ kan vara bra att ha ibland ;) gissa varför och skicka sen ett litet mejl på FB med din gissning! :D

2009-11-29 @ 20:37:22
URL: http://dramaqueenmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0