Yeeeeeeeees

Måste bara berätta en otrolig roligt och bra grej för alla läsare. Igår fick jag ett samtal från en rollsättare - hon ville att jag skulle komma på provfilmning som huvudroll till en film nu på måndag. Och gissa ifall jag blev glad? OTROLIGT GLAD! Även om jag inte får en roll får jag ju många kontakter- så visst är det nice?!!

 Jag har fått ett manus jag skall kunna eller ja läsa igenom. Läste manuset och det verkar som en shysst film, verkligen! Så på måndag 15.45 håller alla bloggare tummarna? Visst{#}!!

Har inte kunnat blogga då jag har haft mycket och göra med det stora discot igår. Vi fick över 100 personer som kom! Så riktigt kul var det! Allt gick fint förutom PA utrustningen.

Har lite bilder jag får lägga in - på tal om bilder så måste jag ju lägga in bilder från pressfotograferingen! Den gick suppppppper!

Nej nu måste jag duscha , skall på fest senare.!

/Sabi

PS: Nu är det bara 14 dagar kvar tills guldtackegalan och jag har inte hunnit med nån koreografi!


Kommentarer
Postat av: Pavvo

Va kul!!! Hoppas att du får huvudrollen, kommer se filmen då Jag önskar att jag oxå kunde få såna chanser ;) Men lycka till

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 22:59:42
Postat av: Sölwi

Visst e de nice

Jag bara undrar en liten, liten sak, mitt dygn består av 24 timmar, hur många har ditt

Kram kram

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 22:59:49
Postat av: b

grattis! och jag hoppas verkligen att det går vägen.

håller med sölwi: du verkar ha dubbelt så många timmar på ditt dygn!

2009-05-16 @ 23:00:00
Postat av: nah

Såå roligt, självklart så håller jag tummarna stenhårt för dig.

Vad roligt att discot blev lyckat. du är en kämpe !



Din vovve ha det bra ändå man behöver inte gå på kurser och annat om det funkar bra med vovfsingen.

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:00:09
Postat av: nhan

Såå roligt, självklart så håller jag tummarna stenhårt för dig.

Vad roligt att discot blev lyckat. du är en kämpe !



Din vovve ha det bra ändå man behöver inte gå på kurser och annat om det funkar bra med vovfsingen.

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:00:14
Postat av: kraaam/Åsa

Vad kul för dig - G R A T T I S !!!!!

Från och med nu kan det bara gå framåt...du verkar ha en sådan fokus och målet utsatt redan så det är bara en tidsfråga när du slår igenom stort



Ja, melodifestivalen igår var inget att hurra över....men det måste ses ändå



Ha en bra dag!!!!

2009-05-16 @ 23:00:28
Postat av: Johanna

Hoppas du får rollen babe!!!! Ha en fin lördag eller nej söndag menar jag förstås

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:00:40
Postat av: Ali

Vad härligt ich jag ska krampa tummarna hårt för dig!!!

Kul att det gick bra på dicot och att det kom så många!

Lycka till med koreografin till guldtackegalan!

Kram Ali

2009-05-16 @ 23:00:49
Postat av: Sabi

nhan: Tusen tack !Doggen har det fint här!

2009-05-16 @ 23:01:00
Postat av: Sabi

Kraam/Åsa: Tack Tack Tack!!!

Ja det har du rätt i!

Kram/ Sabi

2009-05-16 @ 23:01:38
Postat av: Sabi

Johanna: Jag hoppas med på det! Tack. haha detsamma!:D

2009-05-16 @ 23:01:46
Postat av: Sabi

Ali: Taaaaaaaack! Tack Tack Tack tack för allt!

2009-05-16 @ 23:01:55
Postat av: Vinnie

GRATTIS!!!

Så himla kul för dig och vassegoo för tipsen om tävlingar.

Hade jag inte haft så många hobbys + jobb som jag har nu...jisses vad jag hade kunnat kommapå om tävlingar.

Har en på G om en fototävling. Får väl se vad jag hittar på nu när jag är färdog med mina nattpass och hjärnan har hämtat sig

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0