Vilka musikaler alltså!

Grease och Mamma Mia på Samma vecka!

Vilken galen vecka alltså. Var och såg Grease och Mamma Mia på samma vecka! Det kunde inte bli bättre. Vilka talanger. Grease gjordes av gymnasium elever och Mamma Mia av högstadiet , och man kan inte säga till någon utav dem att det är amatörer. Dem var professionella allihop - och vilka röster dem hade i Mamma Mia musikalen , Man blev ju avundsjuk! Haha.

Denna veckan har jag också fått mitt manus som också är ett stort + för veckan , men det sämsta är att jag inte hunnit läsa manuset. Bara 3 sidor av 41 !

Nått är fel med bloggspace som gör att några vänner försvinner från vänskapslistan och att jag inte kan komma in på era bloggar och kommentera idag... Har dragit iväg ett email till blogspace för hundrade gången.

Ang våldtäkten här i kommunen så kan ni läsa om den Här

Vem tror ni vinner ESC idag?


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Xlusive

ha ha...när jag var o såg bob dylan den 27 mars kom jag att sitta bredvid ett sk Fan....han hade sett alla bob dylans konserter i år. han hade iö sett 18 konserter, och han var typ 22 år......vi satt i jönköping men han hade sett dylan kvällen innan i globen, och skulle sätta fart mot Norg efter konserten och hade köpt en biljett nere till Nederländerna....kom att tänka på D när du skrev om Helt Galen vecka....

2009-05-17 @ 10:22:05
Postat av: anna

tror ju absolut inte Sverige har nån chans iaf.... S

ha en trevlig kväll

2009-05-17 @ 10:22:18
Postat av: Sara

Hej!



Ett tips för att driva fler besökare till din blogg: http://bloggtrafik.net/

2009-05-17 @ 10:22:23
Postat av: Sölwi

Det finns nog inget mer oförutsägbart än utgången på den tävlingen, så jag avstår att ens gissa

Kramar

2009-05-17 @ 10:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0