Vilka dagar

 

Allt startade i Fredas då jag trodde att jag skulle ha filmkväll -  men det blev en bättre sak. Vi åkte till vännerna i Jönköping, dem är mycket goa o snälla så det var kul och träffa dem. Jag som är så modig skulle se en på film fredag den 13, njaa jag var nog inte så modig som jag tänkte, hehe. Hoppas eran fredag den 13 gick fint utan några problem.. Gillar ni inte fredag den 13 kan jag dåberätta en tråkig nyhet för er. Fredag den 13 kommer komma igen detta året . Nämligen den 13 mars  som blir en fredag - då skall jag till stockholm ¨så jag hoppas allt går fint.

Idag var det ju alla hjärtans dag, har ni haft det fint o mysigt? Tyvär var jag i jpg ju så jag kunde inte träffa tjejen, vi får ha en alla hjärtans dag nån annan helg helt enkelt. Right?

Kan berätta att man nu kan se 183 Dagar på SVT PLAY - det är en serie i sex delar som jag kommer att medverka i. Serien handlar om några deltagare i HUS 1 som är som Big Brother. mycket händer i huset och ............ Tyvär får jag inte berätta vad som händer. Ni får helt enkelt se den på Måndag SVT1 ( mer info imån ) eller som sagt på SVT Play..

Jag blir oftast inte nöjd när jag medverkar i filmer/serier etc. Där man mest medverkar ¨går oftas bort så det är inte lika roligt att se resultatet längre som det var första gånen mad verkade i något. Tror tyvär att dem inte tar med min & en tjejs scen då den tjejen som jag arbetade med klantade till lite. Men vi får se. Jag vet inte vilket avsnitt jag medverkar i men som jag har hört är den näst sista eller sista. Jag medverkar som avancerad statist . Jag rekommenderar inte serien för barn.

Imån åker jag på ett "14 års kalas" . Vi skall till Gökbodet- Skall bli kul!

Ha det fint så hörs vi snart / Sabahudin


Kommentarer
Postat av: Sölwi

Va kul ! Hade faktiskt tänkt se den serien, gillar ju Tuva, hoppas jag inte missar dig.

Kraaam

2009-05-16 @ 22:34:50
Postat av: Sabi

Ja skit kul! Tuva är riktigt bra.. Serien tycker jag är lite "för mycket" för att visas för ungdomar. Jag vet inte, så mycket som jag sett iallfall..

Jaa hoppas man ser mig nu!



2009-05-16 @ 22:35:02
Postat av: Ali

Ja skit kul! Tuva är riktigt bra.. Serien tycker jag är lite "för mycket" för att visas för ungdomar. Jag vet inte, så mycket som jag sett iallfall..

Jaa hoppas man ser mig nu!

2009-05-16 @ 22:35:16
Postat av: Sabi

Oj, så spännande !

2009-05-16 @ 22:35:23
Postat av: Sabi

Ali:

Ja visst! Tack och detsamma!

2009-05-16 @ 22:35:32
Postat av: Sabi

nhan:

Ojaaah!

2009-05-16 @ 22:35:47
Postat av: Sabi

nhan:

Ojaaah!

2009-05-16 @ 22:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0