Undrar ni varför jag inte kommenterat era 206 inlägg? - Svar .

Hej Människor!

Idag mådde jag fint må jag säga. Mina vattkoppor har "torkat" så jag kunde gå ut idag , varmt och skönt! Ville inte att det skulle bli natt hade super trevligt ute. Var med tjejen och två tjejor - och så vanligt så skämmer jag ut dem lite , men vad är vänner till för liksom

Som ni kanske märker har jag inte kommenterat era bloggar och jag skämms för det. Här får jag kommentarer och inte ni några av mig. Men jag har kännt att jag vill ha ledigt lite nu på lovet innan allt börjar med casting och så - darför har jag inte varit på datorn vilket gjort att jag inte kommenterat era bloggar. Men det betyder inte att jag aldrig kommer  att göra det- Nej nej snart ser ni Sabi´s kommentar på eran blogg.

Om ni tycker det är nått viktigt jag skall läsa på er blogg så kommentera-

Idag släpps biljetterna till filmen 17 Again jag berättade om  igår.

Imån åker jag och tjejen till Lerum för att besöka min bästa vän som flyttade ifrån oss för drygt ett år sedan  - spännande!

Må Gott och lev livet/

Sabi


Kommentarer
Postat av: Marina från Å

Hej du...ingen fara med uteblivna kommentarer för min del i alla fall...du måste ju få vara ledig lite också emellanåt...på min blogg får du kommentera eller låta bli...jag tar inte illa upp...ha en fortsatt fin helg...må så gott

2009-05-17 @ 09:31:56
Postat av: Ali

Skickar en STOR PÅSLK kram till dig och tjejenoch hoppas att ni får det trevligt!

KRAM Ali

2009-05-17 @ 09:32:03
Postat av: EleonorRosenquist H

Sluta genast att skämmas! Gjorde dig förhoppningsvis gott att vara riktigt ledig

2009-05-17 @ 09:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0