Tävlings dags

Time For

Då var det dags! Detta är alltså en "för tävling" innan den stora blogg tävlingen som kommer vara efter sommarlovet. Du har chansen till att vinna biljetter till Festivalborg 09 där du har chansen att träffa årets dragplåster " Petter ".  Men för att göra dig snygg till denna festival så behövs ju lite smycken , därför lägger jag in lite smycken från Puss.se också! Men tänk så reser du lite längre och så behöver du ta med dig saker. Då behöver du en väska?! Lugnt! Vi slänger in 2 st Vakna väskor också . Sedan slänger jag in lite hemliga priser! Sounds Good?! För mina öron It's sounds for Good!

Det enda DU behöver göra är att svara på följande fråga, läs vidare senare.

Fråga: Vad heter artisten som är den stora "dragplåstret" för festivalborg 09?

2: Skriv en mening eller två på din blogg, site eller bilddagbok etc om tävlingen. Obs: Länk till tävlingen skall finnas med.

3: Emaila mig på : [email protected] där du berättar svaret på frågan och länkar till din blogg,site eller bilddagbok  etc så att jag kan se vad du skrivit om tävlingen!

Nu är du klar och deltar i tävlingen,.Super easy! Lycka till!

Totalt värde på priserna är ca : 1500 kr

För mer information om Festivalborg 09 besök: http://www.vakna.ale.se/ , för mer info om smyckena besök http://www.puss.se/ 

Du står för kostnaderna för boende & transport till Festivalborg etc.

Vi står endast för biljetterna och frakt för priserna!

Bor du längre bort och inte kan komma på festivalborg 09

så skriv det i emailet. Vi har många andra priser!

 Lycka till! /

Sabi


Kommentarer
Postat av: Nette

Är med på din tävling..

2009-05-17 @ 09:23:46
Postat av: Sölwi

I morgon - JAG LOVAR

2009-05-17 @ 09:23:53
Postat av: lena

Tack för tipset men vet du.........Kiruna ligger ovanför Polcirkeln så avstånd och kostnad därtill för att åka så långt lockar inte.

Kramisen

2009-05-17 @ 09:24:05
Postat av: Nhan

Tack för ditt medelande.

Jag hoppas att du får många tävlande för det låter roligt ! Men tyvärr jag bangar och håller tummarna för dig och för er som tävlar.

Fina vinster vad roligt för dem som vinner !



Krya på dig inte roligt att få barnsjukdomar när man är stor, Suck !

2009-05-17 @ 09:24:19
Postat av: åsa

Jätteskoj detta - jag är med, det vet du

2009-05-17 @ 09:24:30
Postat av: Nette

Har ju tävlat, men hoppar nog över biljetten om jag skulle vinna. Arbetar ju jämnt vardag som helg, så svårt att komma iväg.Fast de andra sakerna tävlar jag gärna om.

2009-05-17 @ 09:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0