Tävling

Blogg sabi :Sabi - Hoppet om att bli Skådespelare, Vill ni ha en tävling?

Tävling!

Jag arbetar mycket med marknadsförning och att "hitta priser" till olika siter.

Jag kom och tänka på min blogg. Visst skulle det vara roligt att ha en stor nice tävling där man kan vinna snajsiga grejser?! Och det skall vara simpelt. Ni skall inte behöva skriva en motivering osv. Visst skulle det vara roligt? Jag vill gärna veta vad ifall ni skulle vilja det. Det gäller att vill ifall vi skall göra en tävling. Så skriv en kommentar ifall ni skulle vilja ha en.

Till er som vill:

Skriv gärna också vad ni vill vinna. Paris Hilton´s Can Can parfym? Senaste melodifestivalen skivan? Jaa skriv vad ni vill ha så kan vi ju se vad vi kan göra. OBS: Vi måste få många som vill ha en stor tävling.

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD


Kommentarer
Postat av: Louise

såklart du ska ha en tävling :D jag tycker man ska tävla om kläder och skönhetsprodukter, det är sånt som lockar många! kram

2009-05-16 @ 23:07:32
Postat av: Sabi

Louise: Härligt! Super tack!"

2009-05-16 @ 23:07:38
Postat av: Amandla

Självklart ska du ha en tävling!!!

2009-05-16 @ 23:07:45
Postat av: b

japp, en tävling låter som en toppenidé där emot lär jag nog fundera på om jag ska komma på något smart pris. får nog återkomma med det!

2009-05-16 @ 23:07:54
Postat av: b

japp, en tävling låter som en toppenidé där emot lär jag nog fundera på om jag ska komma på något smart pris. får nog återkomma med det!

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:07:59
Postat av: Sölwi

En rolig tävling sitter väl aldrig fel, inte parfymen heller

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:08:07
Postat av: Pavvo

Jag vill ha en tävling;)

2009-05-16 @ 23:08:15
Postat av: Lena

Ett mycket bra initiativ av dig. Det här sätter fart på oss bloggvänner på bloggspace och jag är gärna med. Parfym och annat....Nja. Är allergiker men det är Ok för man kan ju ge bort det i present om man skulle ha turen att vinna.

Puss på pannan från Kiruna

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:08:28
Postat av: Martina

Tävlingar är ALLTID kul, egentligen tror jag inte det spelar såå stor roll vad priset är. Allt från en skål till parfym till skivor.. halsband, filmer, allt funkar :D

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:08:39
Postat av: Åsa

Åh så kul - jag skulle jättegärna vilja vara med i tävlingen - och när det gäller priser så går det mesta hem. Presentkort - dvd - skönhetsprodukter - spel - något skoj till hemmet

2009-05-16 @ 23:08:46
Postat av: Johanna

Tävling helt klart!! I'm in

2009-05-16 @ 23:09:00
Postat av: Mysaan

tävlingar är roliga, vinster ännu bättre^^,

2009-05-16 @ 23:09:16
Postat av: Ali

En tävling vore väl skoj !

Smart ide med att låta Hanna köra lite så du får tid för annat oxå, men den tiden lär du snabbt fylla upp med annat, skulle jag tro, när du är så driftig!

Ha en fin torsdag!

Kram Ali

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:09:24
Postat av: Xlusive

visst det tycker jag med att bs är ..konstig. jag kan inte få tillgång till mitt namn när jag vill återkomma med just namnet som är förintryckt...hm...en tävling är ju heljust. Kul och lite eget....vinster:

En prenumeration på en tidning/mode

En biobiljett eller två

En bok/ typ Camilla Läckberg

En DVD / Beck lr ngt sådant.

Rabatt i affär; ´Stajlat & Dressman....

Hårprodukter (Går alltid hem)

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:09:42
Postat av: Anonym

2009-05-16 @ 23:09:48
Postat av: EleonorRosenquistH

Låter jättekul. Biobiljetter, presentkort, week-end på hotell är kanonbra priser

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:10:00
Postat av: Sanna

Första gången jag är inne på din blogg :0)

Tävlingar är alltid roliga. Själv skulle jag uppskatta att vinna biobiljetter.

Ha det så gott.

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:10:12
Postat av: Vinni

Kom hit via Kraaaams blogg.

Gillar själv tävlingar har en just nu där du kan vinna en biobiljett med en meny.

Men då handlar det mest om en belöning till den som skriver den 5000:e kommentaren i min blogg och nu närmar det sig

En utmaning om att hitta den äldsta kronan avslutades i veckan, där var vinsten två trisslotter som åkte iväg med posten i fredags.

Jag skulle själv vilja vinna biobiljett, cd skiva eller någon makeup eller varför inte en snygg väska



Tävlingar är alltid uppskattat!

Ha en skön söndag!

2009-05-16 @ 23:10:24
Postat av: Sabi

Sanna: Välkommen! Skit kul att du tittade in , och att du vill ha en tävling!

2009-05-16 @ 23:10:32
Postat av: Sabi

Vinne: Vad kul! Nemen välkommen! Oj vad roligt. Skulle vara shysst med en sån sak som du har. Tack för tipsen och allt!

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:11:03
Postat av: Nette

Kul med tävlingar.. Biobiljetter cd skivor filmer presentkort, ja vad som än förgyller vardagen lite grann.

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:11:14
Postat av: Sabi

Nette: Supet Tack!

2009-05-16 @ 23:11:23
Postat av: TB

Grattis till framgångarna!!!

Jag kan skänka 4 festivalborgsbiljetter och lite Vaknaprylar till er tävling.

2009-05-16 @ 23:11:45
Postat av: Sabi

TB: Tack. Härligt! Grymt! Emaila mig ;)

2009-05-16 @ 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0