Tagit Ledigt:D

Blogg sabi :Sabi - Hoppet om att bli Skådespelare, Tagit ledigt?!:D

Tagit  ledigt från Dansgruppen nu, blir för mycket. Men så är det alltid nått som hindrar en- Su nu måste jag gå till träningen imån för att visa dem en koreografi dem skall visa upp på en festival , typiska hinder men kul . Jag kom ¨på även den smarta idén att jag har gruppen varannan vecka så får min söta assisten Hanna ( på bilden)   ha guppen en vecka så turasvi om. Visst smart?!

Jag har arbetat som 17 med detta att starta en förening. Så avancerat men endå inte. Går inte att förklara men aja nu är vi en förening i alla fall vilket blir prima för att söka mer cash

Har haft möte ang en musikalfilm jag och 2 tjejer gör. Så är du en kompositör hör av dig!

TÄVLING!

Härligt att ni ville ha en tävling men  det krävs mera som vill ha en för att sponsorerna skall bli mer taggade- Så snälla skriv en mening på eran blogg att era friends går in och säger att dem vill ha en tävling. Skulle vara super shysst

Ja imån är det två mötet fram till 22.00 . Urs! Gillar in te långa möten.

Hörs senare/Sabi


Kommentarer
Postat av: Madeliene

Svar: Åh ja, den är verkligen spännande!



va roligt att göra en musikalfilm :D !

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:14:29
Postat av: Åsa

Ja här brinner det i knutarna...du rusar från det ena til det andra. Tur att du verkar tycka att detta är så oerhört kul, annars skulle jag tipsa om lite vila oxå så du hinner hämta andan



Ska se om jag hinner göra et tinlägg imorgon och tipsa om din tävling - god natt.

2009-05-16 @ 23:14:38
Postat av: Sölwi

Du gör rätt i att dra ner på tempot, det slutar inte väl annars, belive me, det är ju meningen att du skall ha hela livet på dig, du kommer i mål ändå, jag lovar

2009-05-16 @ 23:14:52
Postat av: Martina

lycka till med allt :D du har alltid så mkt i gång ;)

2009-05-16 @ 23:15:00
Postat av: Sabi

Madeleine : Super kul (Y)! Härligt

2009-05-16 @ 23:15:13
Postat av: Sabi

Kraaam/Åsa : Haha vila skulle vara super . Tack. Ja skulle vara super shysst!

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:15:20
Postat av: Sabi

Söwli: Tack. Det hoppas jag på!

2009-05-16 @ 23:15:26
Postat av: Sabi

Martina. Super Tack!

2009-05-16 @ 23:15:32
Postat av: Ferhat

Har frågestund på min blogg just nu. Så ställ gärna en eller flera frågor om du vill =). Svarar på frågorna imorgon.

2009-05-16 @ 23:22:00
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Louise - mitt tonårsliv

Heeej :)

Rösta gärna på nr 9, Amanda i veckans blogg här:

http://feliciaholmgren.blogg.se/2009/may/utkast-linn.html

Tack på förhand :)

2009-05-16 @ 23:35:33
URL: http://helpmehelpyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0