Svar på frågor - Eget klädmärke


Måste börja med att tacka alla tips för hunden. Läs längre ner för att se hur det gick med doggen , tusen tack.

Nu har jag väldigt trevliga nyheter. Den första är att jag skall förhoppningsvis starta ett eget klädmärke , har fått kontakt med en tryckfirma och det ser väldigt fint ut. Så jag skall ha ett möte så får vi ser hur det blir . Det andra , en tryckfirma är intresserad av att trycka min bok , så nu skall jag ändra lite saker , så efter sommaren kanske den är i din bokbutik eller bibliotek , vi hoppas! Och det tredje , Har haft möte med en ang våran kommande musikal och det ser ut som om att den personen kommer att kunna vara med i musikalen , Skit bra {#}.

Den tråkigaste nyheten för idag är väll att jag ligger hemma och är sjuk. Missar skolan . Suck! Hatar verkligen och vara sjuk , missar även min Franska redovisning , och det påverkar mina kompisar som jag skulle ha redovisningen tillsammans med. Gah! Snälla, hoppas jag blir frisk snart!

Svar på Frågor , Del 1

Skit kul att ni har frågor, och det har strömmat in i emailen, Här kommer lite svar. Det går bra att fortsätta att fråga .

Hur går det med vovves tass?

Måste tacka för alla tips. Vovven gick till vetten och allt är fint nu! Han mår prima och tackar för att ni hjälpte mig och honom.

Vart har du fått ditt självförtroende ifrån?

Om jag skall vara helt ärlig är det faktist från GRYNET jag fått det ifrån. Jag har varit mobbad en period i skolan när jag var mindre. Då tittade jag på Grynet . Hon sa hela tiden : Ta ingen Skit . Och efter hennes sista program förstod jag vad hon menade. Så det var precis det jag gjorde. Tog ingen Skit. Och mitt självförtroende växer hela tiden , Grynet har inte bara hjälpt mig .. Jag har min dansgrupp . Där är det jätte många som haft dålig självförtroende och varit jätte blyga, med tiden jag varit med dem har dem också förstott ordet. Nu vågar dem prata och inte är blyga längre. Så ett stort tack Grynet för ditt ord: Ta ingen skit!

Vad  är din skostorlek?

Jag är en bigfot, jag har storlek 42 . Tänk er

Hur många email får du per dag? Hur många är reklam?

Jag får omkring 60-70 email per dag , varav 10-15 av dem är reklam. Dem andra skall oftast svaras på.

Varför lägger du ner så mycket tid på andra?

Nån måste göra det? Om ingen gör det vem skall då göra det?


Hej, det är kul att ni har en hobby att pyssla med och så vidare. Men ungdomar är ni ju inte riktigt än. Iaf inte resterande i gruppen. Hur mycket vet dom om droger egentligen? mer än att det inte är bra och farligt? Detta har egentligen inget som har emot droger att göra. möjligtvis till er yngre som inte kommit in i den perioden än. men knappast till äldre ungdomar. det är ju det som vakna står för. eller?

Hej! Tack. Just nu så består gruppen för alla frivilliga som går från 4 - 9 klass. När vi gör musikaler så är det endast ungdomar (13-19 år) som medverkar. Ungdomarna behöver inte veta så mycker mer om droger än att det är farligt och att man skall hålla sig borta från det etc. Vi har gjort en enorm skillnad i kommunen när jag började med gruppen, och gruppen är en bra sak för att hålla sig borta från all missbruk. ungdomar som inte har något att göra på fritiden börjar oftast med all missbruk, showgänget är på fritiden - vilket i sin tur gör att mindre ungdomar har saker att göra på fritiden, ShowGänget har många stolta samarbeten , inte minst från Vakna. Vi har fått stependium från Vakna.

Fortsätt att ställa frågor. 118 118 Sabi finns här !

Må Gott! /


Kommentarer
Postat av: Marina från Å

Hej du...du är verkligen en kille i farten ser jag och bra går det också...lycka till med klädmärket, boken och allt det andra du sysslar med...ha en jättefin helg du också...må så gott...

2009-05-17 @ 09:17:03
Postat av: Pavvo

Oj jävlar :O Du ska starta ett eget klädmärke OCH skriva en bok? :O Ska det vara en biografi eller en bok??

2009-05-17 @ 09:17:13
Postat av: Vinnie

Va kul!! Eget klädmärke



Hahaha stl 42 är väl inte så STORT?

Min son som är född 93 drar oxå stl 42, men kusinen som är 2 år äldre drar 44...Det är STORT!!

Ha en sköön dag

Nu är helgen här!!

Kramiss

2009-05-17 @ 09:17:19
Postat av: Sölwi

Vad är det för jäckla pucko som tror att 13 åringar inte vet nåt om droger, det finns dom som börjat tidigare än så

Bra att vovve är bättre

En dag i taget Kram

2009-05-17 @ 09:17:28
Postat av: EleonorRosenquist H

118118, ok voffisen mår bra, din skostorlek är betydligt större än min, nya frågor:

1. Vad tror du att du gör om 10-15 år?

2. Vad önskar du nu att du gör om 10-15 år?

3. Vilka är dina bästa skolbetyg?

4. Vilka är dina sämsta skolbetyg?

5. Yngst, äldst eller mittemellan i syskonskaran?

6. Hur många barn ska du ha när du blir stor.....?

..........pip.....lägg på luren...pip

2009-05-17 @ 09:17:39
Postat av: Nhan

TACK för ditt svar !



Nu ska vi HURRA för GRYNET TACK !

2009-05-17 @ 09:17:47
Postat av: Emelie E ;D

Haha sabba, dt är lungt jag har också 42 ;)

Min kusin har 48,5 det är stort!!

hoppas att du blir frisk snart, vi saknar dig!

2009-05-17 @ 09:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0