sabi

Blogg sabi :Sabi - Hoppet om att bli Skådespelare, Beacus You Had A *Nice* Day

Vilken härlig dag! Vaknar med solen tittar ut genom fönstret och där sitter fåglar och sjunger..... Eller ja inte riktigt så , men nästan! Det är otroligt skönt att solen kommer fram. Man får genast tillbaka sommarminnerna och en energi i kroppen , visst är det så?

Idag så hade jag möte med gruppen ang våran musikal "Rent" om hur castingen kommer att hållas. Det jag kan just nu berätta är att castingen kommer att hållas i Göteborg , Kungälv och Nödinge. Förstor ni nu att det är en stor grej? Vi satt också och pratade om marknadsförning och vi kom på en massa bra grejer , skall bli kul att dra igång projektet. Intresserad? Emaila mig på [email protected]

Who! Nu är det bestämmt att vi skall få manuset för musikalfilmen Aim For The Top (musikalfilmen jag snackat om) den 4 Maj, vilket känns helt grymt! Skall bli otroligt skoj att få läsa det och köra igång det. Inspelning sommarlovet 2009 som planerat just nu - inte säkert dock.

Försöker och sluta äta chips och choklad just nu och dricker vitaminer , bland annat den som är på bilden. Visst är jag duktigt?!

Imån så skall jag berätta hur man redigerar sina bilder super easy och med det lättaste programmet som finns - inte Paint nej. Det får ni inte missa. Samma Blogg . Annan tid!

/ Sabi ;)


Kommentarer
Postat av: Sölwi

Ser redan fram emot nästa inlägg

Ett väl ment tips : Nu när du slutar äta chips o choklad kan du börja äta frukt i stället, då slipper du den dyra onödiga vitamindrycken

Kram

2009-05-16 @ 23:40:53
Postat av: EleonorRosenquist H

JAAaaaa, jag tror våren är här för att stanna. Underbart. Men käre vän hinner du alls med att se det, uppleva det och njta av det? En order från mig GÖR DET NU

2009-05-16 @ 23:41:09
Postat av: vinnie

Ahh du är DUKTIG

Jag drack den gula flaskan, även den fylld med vitaminer, när jag åkte på en dunderförkylning i december.

Men du egentligen...när det är helg får man väl äta liiite chips?

2009-05-16 @ 23:41:23
Postat av: Johanna

I sommras blev det enel sånna flaskor.. men den gula tror jag att det va med grape.. as bra efter en regäl fylla om du har en hård arbetsdag!

Bra och trimma kosten lite och det e ju lättare såhär i vårtider.. solen stärker en på alla sätt.

2009-05-16 @ 23:41:35
Postat av: sabi

EleonorRosenquist H: Så trisst att våren stack iväg, var snö här igår.

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:41:44
Postat av: sabi

Vinnie : Taaack, haha. Jaa det dåliga är att man går i konkurs av dem drycken .. Fast det blir inte så lite chips för mig. det blir... Mycket

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:41:53
Postat av: sabi

johanna: Dem är tydligen skit bra men också skit dyra , haha. Jaaa visst:D

2009-05-16 @ 23:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0