Sabi Tipsar! Hem i brevlådan

Blogg sabi :Sabi - Hoppet om att bli Skådespelare, Sabi Tipsar! Hem i brevlådan!

Som ni kanske läste i ett inlägg att jag får många saker i brevlådan . Ibland skriver jag om produkterna ibland inte. Idag fick jag ett roligt paket. Det var Malaco som skickade hem lite godis till mig. Det var bland annat Malaco Truly Sweet & Sour och Truly Salty.

Inte ofta jag fått godis i brevlådan-har hänt då och då men sällan! Så nu kör vi Sabi Tipsar Malaco!

Truly Sweet & Sour

Det är godis som har frukt smak - sägs det. Jag tycker där imot inte att den har en frukt smak. Men därimot är den väldigt god. Det är inte för mycket socker eller surt. Denna produkt har även 30% mindre socker i sig. Det man skulle kunna förändra i godiset är smaken. Det är nästan ingen smak alls!

Truly Salty

Nu kära lakris älskare... Detta godiset är gjort av lakris och den är mycket mycket sur. Jag är ingen lakris "älskare" men denna funkar helt ok- men den är lite för mycket sur. Även denna produkt har 30% mindre socker (Y)!

Malaco

Tycker att deras godisar är helt OK och en härlig grej är att dem minskar sockret - men vad ökar dem på istället? Förpackningen är också härlig!  Dem har även en bra kundservice som gärna vill veta vad du tycker om deras produkter.

Dessa två produkter får 6/10 Sabis godisar!


Finns snart/nu ute i butiken. Testa:D


Så fort jag får lite tid så läser jag era bloggar. Nej nu måste jag plugga


Kommentarer
Postat av: Sölwi

Är ju ingen godisälskare, men Truly Salty kan funka.

Kram kram

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:21:28
Postat av: Nhan

Hihihiii !

Faktiskt borde du få flera proppfyllda kassar med godis från MALACO när du hjälper dem med reklamen. Jösses en sån kille du är du har ju tusen järn i elden, så stå på dig.

Hälsa mamma

2009-05-16 @ 23:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0