Sabani Prisades För Rent - Jag i GP

Så stog det i GP idag. Lite roligt faktiskt. Tack Tommie! För att se artikeln bättre klicka Här 

Idag så hade man möte ang RENT musikalen. Gick fint. Vi gick igenom vår budget och  när vi kom till det viktigaste var vi tvungna att sluta för dem skulle larma våran lokal- hoppas verkligen att vi hittar en ny snart , Skulle varit så skönt!

 Nu har vi även fått vårat organisations nr , vi har nämligen blivit en förening nu vilket känns skön för det skall tydligen vara lättare att få pengar - vilket vi är i stort behov av.

Jag ändrad min bok ganska mycket, tog bort nästan allt ni fick tjuvläsa i ett inlägg. Det bnya blev mycket bättre och idag hade jag en liten "publik' som fick höra dem två första kaptilerna ut boken. Dem tyckte den var skit bra! Vilket givetvis var roligt att höra , nu skall man bara ändra lite saker och skriv till någa sidor sedan kan den tryckas - och där kommer nästa problem - Och det tar vi då har  nog med saker . Sitter pch läser era kommentarer och vet inte vad jag skall säga . Det känns som att tack inte räcker, era kommentarer betyder enormt för mig skall ni veta.Imån är det Onsdag vilket betyder är vi skall ha "genrep" till en typ festival sak nästa vecka.

Mina vänner och tjejen vet att jag har mycket att göra vilket gör att jag nästan aldrig är med den , så idag tog dem mitt schema och suddade ut allt jag skulle göra på Fredag, För du skulle jag ha en filmkväll med alla mina vänner , Okej okej inte alla men dem närmaste. Sjukt att dem vill ha en filmkväll och fixar saker för min skull. Love You guys! I veckan blir det utbildningar och massa med möten. Och filmkvällen då!


Såg på bloggspace´s topplista och där logg min blogg på plats 2! Tack alla


Kommentarer
Postat av: Nette

Grattis. så fick du också va med i tidningen. Kul.

2009-05-16 @ 23:37:31
Postat av: Sanna

Oj, visste inte att du var en sådan populär kille...hi hi...men framförallt så oerhört duktig. Ska kika in mera hos dig och följa din karriär.

Vilka fina vänner du har. Önskar att jag också kunde bli tvångsutdragen på bio så jag kom ifrån mitt jobb vid datorn som jag sitter vid hela tiden. Var rädd om de vännerna.

Många kramar!

Sanna

2009-05-16 @ 23:37:38
Postat av: Sölwi

Hihi min bloggkompis är en kändis

Ett tack räcker väl bra

Glöm inte att du har hela livet framför dig och att Rom inte byggdes på en dag, blablabla vill inte att du skall drabbas av infarkten innan 15...Kram kram

2009-05-16 @ 23:37:48
Postat av: EleonorRosenquist H

Underbart och GRATTIS! Det lutar åt att jag får rätt i en tidigare kommentar, jag kan snart skryta om att vara bloggkompis till dig som är en kändis!!

Men vet du vad - ett tack duger så himla gott. Flera med mig tycker det är spännande att följa din blogg och karriär. Bränn bara inte ut dig, så den här fredagen är säkert väldigt nyttig för dig!! Kramis

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:38:14
Postat av: b

JB kommer både till Stockhom och Malmö. Själv så ska jag gå på konserten i huvudstaden :P

Grattis! Om jag nu har glömt det annars så är det ett grattis igen :D

2009-05-16 @ 23:38:27
Postat av: b

Nette: Super tack, tjaah det var skit kul!

2009-05-16 @ 23:38:35
Postat av: sabi

Sanna: Gud! Tack så mycket. Det berör mitt hjärta så mycket skall du veta! Super tack! Jag skall allt vara rädd om dem! Mvh/Sabi

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 23:38:43
Postat av: sabi

Sölwi: Hahha jaa vänta snart skall det hända. Jag fattar allt det,. jag har gränser jag med. Super tack för att du bryr dig! Verkligen! Mvh/ Sabi

2009-05-16 @ 23:38:52
Postat av: sabi

Nette: Ja super Roligt, Tack!

2009-05-16 @ 23:39:01
Postat av: sabi

Svar: Tack. Jaa det är super trevligt!



2009-05-16 @ 23:39:09
Postat av: sabi

b: Taaack! Ju jag vet detta.

2009-05-16 @ 23:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0