Renovering / Tävlingen avslutas snart så coman!

Tjahaba Bloggen!

Haft en bra dag faktist! Jag och morsan har renoverat mitt rum och det blev nice , imån ¨så lägger vi in alla saker men det ser rätt nice ut , Tack Morsan!!

Ang Tävlingen, om du inte vill ha festivalborg biljetter så går det fint att skriva det i emailet du skickar svaret i så fixar det sig;) det finns dunder med andra priser så tävla på! Jag vill bara uppmana alla att tävlingen kommer att avslutas inom en kort tid! Innan denna månaden är slut. Så tävla nu innan det är försent! För ni vill inte missa att vinna priserna!

Blev ett kort inlägg, måste gå och dusha bort färgen på kroppen! Hörs senare. /

Sabi


Kommentarer
Postat av: EleonorRosenquist H

Är du fortfarande prydd av diverse mer eller mindre klinde vattkoppor??

2009-05-17 @ 09:26:06
Postat av: Lena

Visst är det härligt med lite renovering, man blir glad av sånt.

Kram och ha en underbar måndag

2009-05-17 @ 09:26:13
Postat av: Marina från Å

Gomorron vännen...önskar dej en riktigt fin måndag...må så gott...

2009-05-17 @ 09:26:25
Postat av: Vinnie

Jag ville inte vara med och tävla om festivalborg biljetter.

Så därför har du inte fått något bidrag från mig

Ha en härlig måndag!

2009-05-17 @ 09:26:35
Postat av: Åsa

Roligt med lite små projekt - har några ideér till hallen som jag just nu klurar lite på

2009-05-17 @ 09:26:47
Postat av: Marina från Å

Hej du....nu har jag skrivit om din tävling på min blogg men jag vill inte tävla om festivalborg biljetter...det är inte priserna som e det viktigaste för mej utan jag hjälper gärna till ändå att förmedla din tävling...ha en fin tisdag...må så gott...

2009-05-17 @ 09:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0