Pressfotografering

Åhhh! VIlken vecka det har varit tills idag. Inte klokt hur mycket det är att göra.

Idag så hade jag första träningen med Fritids som jag skulle lära dansa. Galet kul var det. Dem var ju så glada över att få dansa men shit vad dem kunde alltså! Inte klokt. Tänkte hur jag var när jag var så liten , haha.

Sedan blev det att åka till ett godislager vilket i vårat fall det närmaste var kungälv. Vi ( ShowGänget ) skall hålla i ett disco på fredag för att få in lite cash. Så då var ju jag och mamsen och köote godis. 10 kg fick det bli , Hoppas det räcker , haha. Så imån så skall vi köpa chips ,dricka och allt annat. Sen är det klart! Sen så är det fredag och disco , whoo

Imån så blir det pressfotografering , som tur var så blev en letion inställd - Den vi skulle ha pressfotograferingen. Så jag missar inget - Super tur! Sedan blir det prov också i mattematik, höö så det gäller och plugga lite nu.. Sen så är det träning , utbildning , föreläsning och lite mera plugg. Hoppas bara att jag hinner med allt innan tolvslaget:!

Måste berätta att jag var så trött och utmattad igår så jag la mig 18.00 :O!!! Sedan vaknade jag 07.00 - Hade till och med svårt att vakna... Jo jag vet jag är lite konstig. Men bara lite, haha.,

Mer har den inte hänt idag.. Tänkte att jag kanske skulle gå på en galapremiär och sedan skriva en recension för er läsare? Eller vad säger ni? ....

Nu är det bara 15 dagar kvar tills jag åker till Stockholm.  Who .

Jag har fått så många fina kommentarer och meddelande från er att jag dör hur roligt det är att läsa allt. inga ord alltså! Mijontals tack. Nu kan ni kontakta mig istället via [email protected] så svarar jag snabbare. Ni kanske bara vill säga Hej! Eller fråga vilken skostorlek jag har. Vad som helst... Skulle vara sjukt skoj!

Jag blir lite irriterad på bloggspace nu! Man kan ju inte se eller kommentera era inlägg.  . Det hjälper ju inte att bomba dem med meddelande. Trök!


Kommentarer
Postat av: Sölwi

Skostorlek, tack

Har oxå haft strul med bloggen idag

Sov gott

2009-05-16 @ 22:57:23
Postat av: Sabi

42 Faktist, im big foot hahahhahaha, Åh bloggen! Ja detsamma:=)

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 22:57:31
Postat av: B

det var väl ingen stor skostorlek, eller?

håller med dig, det är verkligen ofta bloggspace får en knäpp och bara lägger av - högst irriterande!

2009-05-16 @ 22:57:43
Postat av: Ali

Härligt att du fått sova ut, det behöver du som har så många järn i gång samtidigt och dessutom pluggar du, kanonbra men du får se till att vila lite oxå emellanåt...

Hoppas att du får ihop dagen och att du får en njutningsfull kväll!

Kram Ali

2009-05-16 @ 22:57:58
Postat av: Sabi

b: Ja riktigt störande nu!

2009-05-16 @ 22:58:11
Postat av: Sabi

Ali: Jaa det var riktigt skönt! Tack.!

2009-05-16 @ 22:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0