Precis vad man behöver! Läsarfråga

När jag kom hem från skolan igår så ramlade jag ner i sängen och låg där i 6 timmar. Vaknade , käkade och la mig igen med en liten smärta i magen. Vaknade ett antal gånger i natt då jag kännde att min mage inte var helt ok. Klockan ringde och det var dags för skolan - men jag gick inte för jag har MAGKATARR igen...ahhhh! Attans, jag som känner att dem senaste veckorna inte har varit stressade. Eftersom jag somnade igår efter skolan , missade jag min träning och utbildningen, Toppens! Men jag fick lite sömn iallafall, och det behövde jag verkligen.

Och idag när man inte vill göra något så ringer Moa ( Assistent för ShowGänget) och säger att vi inte kan ha uttagningen i Göteborg den 30 eftersom det blev fel med systemet där man bokar så det blev en dubbelbokning (Y). Och det som gör det hela bättre är att det finns 250 st posters ute i 2 städer och 250 St A3 affisher tryckes igår och några A1 affisher + 30 utskickade pressmeddelanden. Vad  skall jag göra nu!!!! Vi skall ha uttagningen den dagen punkt slut! Att det blev fel hoss dem får dem sköta, men vi har bokat in oss. Jag ger mig inte så lätt!


Läsarfråga: Hej! Jag har några frågor till dig, det första är vad du egentligen heter och hur du har ett sånt bra självförtroende och hur du hanterar när personer snackar skit om dig, tacksam för svar! , Martina 19

Svar: Hej Martina! Tack för din fråga. Hehe jag heter Sabahudin Sabani, mitt smeknamn är då Sabba och Sabi.  Mitt självförtroende kommer från Grynet - helt ärligt. Jag har sedan liten följt henne och när hon sa gång på gång " Ta ingen skit " och jag sedan förstod vad det betydde så Tog jag inte skit längre , Löjligt hur det än låter så är Grynet en riktigt bra förebild. Vi behöver fler Grynet!

När personer snackar skit om mig brukar jag skita fullständigt i dem. Visst finns det ett antal gånger när man tar åt sig det men så fort dem märker efter några gånger att du skiter i dem , så skiter dem i dig också. Sedan finns det ett härligt talesätt som jag diggar : "Du blir bara känd när dem snackar skit om dig "

Ta ingen skit!/ Sabi


Kommentarer
Postat av: Sölwi

Käraste Sabi - jag tar det ju lugnt, jobbar ju nästan ingenting numera men nu är det ju istället andra orosmoment i livet, arbete o ekonomi som stör, DET kan jag inte göra mycket åt, bara hoppas på att jag får ett jobb efter det att jag blir arbetslös i augusti.

Ta ingen skit = BRA

Kramar

2009-05-17 @ 10:16:49
Postat av: Xlusive

skulle vilja vet lite mer om varför du vill ha mig på din kompislista. jag har provat det där med Commo...länken där. Men jag greppade inte hur jag skulle göra faktiskt. Fattar ju inte hur jag tar reda på mitt RSS-flöde; namnet där...gick ju inte att kopiera o sätta in i den förtryckta "hjälp-mannualen" man hade att tillgå för att bli medlem........kan du kanske kika lite på detta??

2009-05-17 @ 10:16:57
Postat av: Xlusive

kan du tala om för mig exakt vad är: ADRESSEN TILL MITT RSS-flöde...vilken är det? Vart ska jag gå för att ta reda på det. Är det framsidan på min blogg eller vadå`??

2009-05-17 @ 10:17:05
Postat av: Sommarungarna

Sv: ojdå, tvärr kan du inte bli länkad då !! :/

Men jodå, vi ska ha en massa kul i helgen, du då ?

:9

2009-05-17 @ 10:17:28
Postat av: Johanna

Magkatarr i din ålder?? fy.. nu får du fasiken vila vännen! För inte ska du bränna ut dig redan nu! du ska ju va en grym förebild du me precis som grynet

kram

2009-05-17 @ 10:17:40
Postat av: Anni

Sv: inget speciellt inför helgen, måste plugga historia också.

2009-05-17 @ 10:17:46
Postat av: Caroline

Jag har faktiskt inte planerat något speciellt, du då?

Haha eller hur var det lite kul? ;)

2009-05-17 @ 10:17:55
Postat av: Dixi

Svar: jaa visst är den :D

2009-05-17 @ 10:18:01
Postat av: Kraam/Åsa

Varningslampan blinkar - När inte huvudet gör det så säger kroppen ifrån....lyssna på den.

Kan tänka mig att det inte gjorde saken bättre med dubbelbokningen - hoppas det löser sig i alla fall.

Lycka till!!!

2009-05-17 @ 10:18:12
Postat av: Eleonor Rosenquist H

Men usch, vilka tuffa erfarenheter som kommer från en "14-is"........tänk dig för, vännen !!!!!!

2009-05-17 @ 10:18:26
Postat av: tactique

Kämpa på, har ni bokat datum för uttagning så har ni. Och visst borde alla lära sig att inte ta någon skit heller inte ge någon annan skit.

Kram

2009-05-17 @ 10:18:40
Postat av: Nhan

Attans vilket elände med din mage, sök läkare så du inte få magsår din stackare.

Hoppas att det fixar sig med dubbelbokningen för dig er.

Ta det lugnt ta en TOY ett gammalt talesätt.

2009-05-17 @ 10:18:48
Postat av: Madelein

Svar: Nej va kul, kan du?! vore jätteroligt!



Ojdå, hoppas det fixar sig!

2009-05-17 @ 10:18:58
Postat av: Pavvo

Tack Du är säkert skitgrym på något du oxå, :P

2009-05-17 @ 10:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0