oj, vad mycket klockan är!

Blogg sabi :Sabi - Hoppet om att bli Skådespelare, Oj vad mycket klockan är!

              OJ!


                                      (  Bild från musiakeln Hairspray 2007 )

Inne på nätet lite när jag ser att klockan är över 15:00. Oj! Va tiden har gått snabbt idag - hittills.

Iallafall har jag varit hoss tandläkaren idag. Vaknade 10 min innan jag skulle gå . Kom försent och dem blev lite sura, men men! Dem lagade två tänder så dem la bedövning, och när han sprutade in bedövningen med sprutan så gick han typ runt med den i tandköttet. Så från imorse har jag inte ätit nått då jag är helt svullen och har riktigt ont! Man får hoppas på att det går bort.


Om ni inte redan vet detta så vet ni det här nu, Ja älskar att dansa och starade en egen dansgrupp för fem år sedan för att det cirkulerade mycket droger bland mindreåriga i våran kommun. Läs mer http://www.sabahudin.info.se/ . Så eftersom jag älskar att dansa och jag o några från min grupp skall uppträda med Petter i Mars så måste jag komma på någon bra koreografi. Så darför har jag tittat på lite dansfilmer/musikalfilmer för att ta lite moves . Är det någon här som har tips på någon bra dans/musikalfilm ? Skulle vara jätte tacksam om ni tipsade.


Projektledare Sökes

Projektledare söks för ungdomsmusikal

ShowGänget söker just nu en projektledare för deras kommande musikal "Rent". Du skall ha tidigare erfarenheter, du skall vara bosatt vid Göteborgs området och ha lätt att ta dig till olika ställen.
Det vi vill att du skall göra som projektledare är att boka in oss för våra föreställningar, beställa material , marknadsföra oss osv.

Då ShowGänget drivs av endast ungdomar kommer vi tyvärr inte att ge ut någon lön. Men du får jobba med fantastiska ungdomar och får mer erfarenhet .För mer detaljerad beskrivning  emaila mig via kontakt förmuläret på http://www.sabahudin.info.se/


Vi hörs senare/ Sabi


Kommentarer
Postat av: b

önskar verkligen att jag bodde i en större stad (det händer mycket mer) men nu är det ju inte så... snyft

2009-05-16 @ 22:20:38
Postat av: Sabi

Ge inte upp! Jag kännde också så tills jag en gång åkte till stockholm för en ungdomsprogram - casting. Jag kom 2 av 900, jag kom inte med i programmet då. Men efter det så ringer dem och ringer! Så tveka inte att åka lite längre , det kan hjälpa!

2009-05-16 @ 22:20:48
Postat av: nhan

Vad häftigt, det låter såå spännande.

Du får berätta hur det går framöver.

2009-05-16 @ 22:21:00
Postat av: Sabi

Jaa jag lovar <3

2009-05-16 @ 22:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0