Och så börjar allt!

Hej Bloggen!

Förlåt att jag inte uppdaterat men nu börjart allt . Det har gått nästan ett år sen , sen sist! Det är alltså dags för den stora uttagningen för musikalen. Skall inte avslöja för mycket då vi inte själv vet hur allt skall funka riktigt. Men denna/nästa vecka går jag ut till gymnasium för att prata om projektet och så måste allt falla på plats. För närmaste uttagningen är om 11 dagar. Så nu måste vi marknadsföra uttagningen och göra en massa - och vi ligger lite illa till då vi inte har fått alla lokaler vi skall få, Men det fixar sig......Hoppas jag. Hör av mig senare. Skall ha danslektion med 1:or och 2:or i en timma. !

Må Gott/

Sabi


Kommentarer
Postat av: Eleonor Rosenquist H

Men du käre Sabi, du måste vara utrustad med nerver av stål och en plåtmage. Hade jag varit du så hade nerverna hispat ihop sig utan på kroppen min och magen skulle vara ett enda stort sår!

Men du är inte sån , så du är väl rätt person för det här engagemanget: Önskar dig riktigt lycka till

2009-05-17 @ 09:49:28
Postat av: Nette

Låter himla spännande. Vad är det för dans du lär ut?

2009-05-17 @ 09:49:35
Postat av: B

ha så kul

2009-05-17 @ 09:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0