Nä nu orkar jag inte mera - eller?

Blogg sabi :Sabi - Hoppet om att bli Skådespelare, - Nä nu orkar jag inte mer....Eller?

Börjar (är) trött på bloggspace nu! Förstår att dem har många bloggar men nått system kan dem väll komma på! Det går ju inte att kommentera era bloggar som gör mig lite arg.

Fick ett sk't samtal idag. Det var en förälder som började gapa och en massa annat på mig som vi inte skall gå in på. Allt handlade om missförstånd och den föräldern vägrade att låta mig säga något utan bara gapade åt mig... Så nu har jag kännt mig lite trött och full av tårar efter det samtalet. Men det går nog över med en fin dröm - hoppas jag.

Jag vet inte hur många utav er som tittar på 183 dagar. Men när jag läste den här artikeln : http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article4487495.ab 

så fick jag 183 dagar style i huvudet. I huvudet på Sabi! haha.

Ni som såg oscar tyckte ni det var rätt filmer som vann?


Nä! Nu vill jag gå på en galapremiär av nån film! Sist var ju Allt flyter! Skulle vilja gå på galapremiären av den här nya shopping filmen. Ser rolig ut.

Nej nu skall jag glömma bort samtalet med lite sömn! God natt.

Och så fort det är fixat så kommenterar jag era bloggar!

/ Sabi


Kommentarer
Postat av: Sabi

Hoppas att samtalet är ett minne blott i morgon och att du får en fin tisdag!

Härlig hemsida!

Kram Ali

2009-05-16 @ 22:54:35
Postat av: B

det värsta som finns är verkligen när folk bara går på och tror att de har rätt och att de också vägrar att lyssna på andra.

men ta nya tag och strunta i föräldern, antagligen ville den bara ha rätt och ha någon annan att skylla på!

2009-05-16 @ 22:55:19
Postat av: Sölwi

Ser på 183 dagar, de vet du

Det finns korkade människor, det är dom de är synd om, glöm och gå vidare. Kram

2009-05-16 @ 22:55:31
Postat av: Sabi

Ali: Fick en super bra Tisdag;)! Hoppas du med fick det. Kram!

2009-05-16 @ 22:55:37
Postat av: sabi

B:Ali: Fick en super bra Tisdag;)! Hoppas du med fick det. Kram!

2009-05-16 @ 22:55:47
Postat av: Sabi

Sölwi: Ja visst är det så!

2009-05-16 @ 22:56:00
Postat av: Nhan

Usch för såna Gapisar, dom måste ha en skruv lös eller ?!



Önskar dig alla vackra drömmar som finns nu för dig, SOV GOTT !



Håller med dig om bloggen, bara Suck Suck

2009-05-16 @ 22:56:08
Postat av: Sabi

Jaa urs!

Ja det skall jag göra och det gör du med? Visst?!..

Haha godnatt!

--------------------------------------------------------------------------------

2009-05-16 @ 22:56:16
Postat av: Sabi

Och Tack! haha!

2009-05-16 @ 22:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0