Möten Möten Möten = ?

Bild:Arbetaren.se

Hej Människor!

Hoppas ni haft det riktigt härligt ute! Ta vara på solen, vädret säger att på tisdag blir det snö/regn. Det är Sverige det - Och jag har tänkt mycket på Sverige. Vi är ett fantastiskt land. Men jag är här nästan hela året förutom 2 ½ månader - och lite trisst är det! Denna sommaren skall jag ju stanna i Sverige för att spela in film hela sommarlovet. Då blir det hela året i Sverige. Men jag kanske kan åka iväg nån gång i slutet av året. Men då behövs pengar! Gahh man blir lite sån att man känner att det blir lite mycket Sverige! Hur Känner Ni?

Har fått svar Ang den första castingen här i Gbg som jag snackat om. Fick tyvärr inte rollen men dem skall spela in 10 filmer till så nu vet dem vem jag är, Och faktiskt så är jag lite "glad" att jag inte fick rollen, jag skulle nämligen göra en sak som jag har jätte dåligt självförtroende för.. och skulle det sänds på bio sedan skulle det inte vara bättre. Så hoppas jag får en annan roll i den filmen fast inte med den saken jag har dåligt självförtroende av. Den andra castingen i Stockholm som jag var på skall jag få svar på snart också, tror inte det blir nått där heller.... Men man får inte ge upp!! Det är så viktigt och så många glömmer det!

Känner mig inte helt frisk idag, har luggigt i sängen i flera timmar. Har pluggat lite och mer får det bli ! Förresten, vad kul att ni gillade förra inlägget där jag berättade om hur man redigerar bilder enklast. Kanske blir nått mer sånt framöver?.

Möten Möten Möten, jag bokar in en massa möten med körledare och sångledare, vi söker den "rätta" för våran musikal

Nej nu skall jag plugga och göra lite mat till min hungriga mage så hörs vi senare/


Kommentarer
Postat av: Ally

det är ju snöregn redan nu...

2009-05-17 @ 09:10:15
Postat av: Sölwi

Du har ju, som sagt HELA LIVET framför dig

2009-05-17 @ 09:10:22
Postat av: Nhan

Klart jag håller tummarna för dig att du blir antagen till att spela en roll du trivs med. Då växer ju också ditt självförtroendet för dig, LYCKA TILL !

2009-05-17 @ 09:10:28
Postat av: Pavvo

Ska du vara med i en film? :O

2009-05-17 @ 09:10:37
Postat av: EleonorRosenquist H

Skönt att du har precis rätt inställning. Du kommer säkert vara med nån stans som skådis. Det kommer det kommer, men allt kan ju inte ske samtidigt. Jag trivs väldigt bra i sverige, trots att jag tvekar då det regnar och slaskar. Men jag vill oftare vara på många olika platser i sverige.. Tärnaby, Kiruna, Jukkasjärvi Ishotell, Mölle, Helsingborg, Falkenberg, Ystad, Kivik, Västervik är några favvoställen. Vart åker du när du åker bort?

2009-05-17 @ 09:10:48
Postat av: EleonorRosenquist H

Skönt att du har precis rätt inställning. Du kommer säkert vara med nån stans som skådis. Det kommer det kommer, men allt kan ju inte ske samtidigt. Jag trivs väldigt bra i sverige, trots att jag tvekar då det regnar och slaskar. Men jag vill oftare vara på många olika platser i sverige.. Tärnaby, Kiruna, Jukkasjärvi Ishotell, Mölle, Helsingborg, Falkenberg, Ystad, Kivik, Västervik är några favvoställen. Vart åker du när du åker bort?

2009-05-17 @ 09:10:49
Postat av: Sabi

Ally: Jaa så trisst!

2009-05-17 @ 09:10:57
Postat av: Sabi

Pavvo: Japp

2009-05-17 @ 09:11:06
Postat av: sabi

EleonorRosenquist H: Jaa det hoppas jag med ;) . Sverige är skit fint och bra. Men tråkigt med vädret

2009-05-17 @ 09:11:15
Postat av: Sabi

EleonorRosenquist H: Jaa det hoppas jag med ;) . Sverige är skit fint och bra. Men tråkigt med vädret

2009-05-17 @ 09:11:23
Postat av: LoEm

Vad tyckte du om gårdagens melodifestival ?

Jag gillade inte Norge! Gjorde du ?

2009-05-17 @ 09:12:51
URL: http://loem.blogg.se/2009/may/what.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0